n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: הבעל תקף את האשה לאחר שחשד כי היא מנהלת מכון ליווי בדירתם

ראשל"צ: הבעל תקף את האשה לאחר שחשד כי היא מנהלת מכון ליווי בדירתם

כתב אישום מגולל את מסכת ההתעללות שחוותה תושבת העיר בשבועות האחרונים על ידי בעלה לאחר שחשד כי היא בוגדת בו ומנהלת מכון ליווי בדירתם המשותפת

אשה מוכה. צילום אילוסטרציה: pixabay
אשה מוכה. צילום אילוסטרציה: pixabay

מכתב האישום עולה כי בראשית חודש נובמבר, בשעות הערב, החל לפתע האיש להסתובב עם סכין ומספריים בדירה המשותפת של השניים ברחוב דרור בעיר כשהוא משוכנע שמישהו מנסה לפגוע בו. בשלב מסוים הוא התקרב לרעייתו כשהוא אוחז בסכין ובמספריים ושאל אותה אם היא לא רואה שהדלת פתוחה. האשה השיבה בשלילה אולם זעמו של האיש גאה והוא צעק לעברה: "איך את לא רואה שהדלת פתוחה?". האשה שחששה לחייה אישרה כי אכן דלת הבית פתוחה ומיד לאחר מכן עזבה את המקום. יומיים לאחר מכן, באישון לילה שלח האיש מספר הודעות לטלפון הנייד של אשתו בהן הוא מכנה אותה בכינויים קשים ומטיח בה כי ביצעה אקטים מיניים. הוא איים כי "יקרע אותה לחתיכות" ואף שלח לה הודעה בה נראים בגדיה מפוזרים על הרצפה. האשה התלוננה במשטרה והגבר הובא לחקירה בסיומה הורחק מהעיר אולם למרות זאת שב וחזר לדירה כשהוא אומר לרעייתו כי "התיק נגדו נסגר".

זמן קצר לאחר שחזר לדירה הוא החל לחטט במכשיר הנייד שלה וכאשר הבחין בתמונה של גבר אחר דרש לדעת במי מדובר. האשה הודיעה לו כי בכוונתה לעזוב אותו והוא בתגובה איים כי "יקבור אותה" והוסיף: "זה לא בית, זה מכון". הוא השליך עליה חטיף מאכל שפגע במצחה ועזב את המקום. מאוחר יותר, כאשר האיש שב וביקש להיכנס לדירה האשה סירבה לפתוח לו את הדלת. הוא דפק עליה בחוזקה ואיים: "עד הבוקר את לא תחיי". במהלך הלילה הוא שלח לה הודעות מאיימות נוספות והאשים אותה בכך שהיא לא מכניסה אותו לדירה מאחר והיא מקיימת יחסי מין עם גברים אחרים. גם לאחר שהובא לתחנת המשטרה ונחקר, האיש החל להשתולל במקום ולקלל את החוקר. כאשר התבקש להירגע ולשבת בכסאו, הוא הוסיף תנועת נגיחה מאיימת לעברו של השוטר.

כתב האישום מייחס לו עבירות של תקיפה בן זוג, איומים, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, הפרת הוראה חוקית. משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות