n
דף הבית / רמת גן / טור דעה: החופש לכבד

טור דעה: החופש לכבד

רמת גן חופשית, זה לכבד כל אחד ואחד מהתושבים, לא משנה דעתו. הכותב: עומר אפלבוים – ייצג בבחירות הקרובות את הצעירים "והשקופים"

עומר אפלבוים
עומר אפלבוים

בתחילה, פחדתי לכתוב מאמר זה, ואז חשבתי עוד פעם, ממה אתה מפחד?
אז במחשבה שניה, אני אגיד את זה חד וחלק.לדעתי, לתחושתי, ולצערי הרב, ראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן מבדל ומפלה אוכלוסייה שלמה בעיר. אוכלוסייה שמשלמת ארנונה ברמת גן, בדיוק כמוהו, כמו משפחתו וכמו חבריו.כן, כן, מבדל ומפלה.

אני מכיר את תושבי רמת גן כמו את כף ידי. גדלתי איתם יד ביד, שיחקתי עימם בשכונה, התגייסתי עימם לצבא, וחזרתי עימם לעיר שלי לאחר הטיול הגדול אחרי צבא. חזרתי, כדי להמשיך לחיות ולהתפתח בה,ואין מצב, ממש אין מצב, שהם מסכימים להדרה של ציבור שלם-אני מסרב להאמין שתושבי רמת גן בעד.

ארבע מסעדות חדשות הוקמו בפארק הלאומי ברמת גן, ואף אחת מהן אינה כשרה?.
לא הוקמה אפילו מסעדה אחת כשרה המשרתת את הציבור המסורתי דתי בעיר?. ציבור שגם אוהב לקחת את ילדיו לפארק אחר הצהרים, לרוץ על המדשאות המוריקות, מבלה. אז למה גם להם לא מגיע ללכת להנות ממסעדה כשרה? אני חילוני ליברלי, אוהב אדם, ואני מאמין כי הפארק הלאומי ברמת גן מיועד לרווחת כל תושבי רמת גן, בהדגשה על כל תושבי רמת גן, ולא על חלקם.

אני מסכים שהפארק לא צריך להיות סגור בשבת, ואף העסקים בפארק לדעתי אכן צריכים להיות פתוחים בשבת. אבל, ויש אבל גדול! האם ראש העיר לא יכול לדאוג אפילו למסעדה אחת ?, אחת מהארבע שתשרת גם את הציבור המסורתי והדתי שחשובה לו הכשרות ?
זה לא הגון, לא יאה ומעליב. אני נעלב בשם ציבור שלם בעיר רמת גן הציבור המסורתי דתי, שמרגישים עכשיו תושבים סוג ב'. שהם משלמים את אותה ארנונה, אבל כשפותחים 4 מסעדות בפארק, לא דואגים להם אפילו לאחת. אחת מארבע.
התחושה היא שהם לא מעניינים את מקבלי ההחלטות בעיר שבראשם עומד ראש העיר כרמל שאמה הכהן שיתמודד בעוד מספר חודשים על קדנציה נוספת כראש עיר, והקים לדעתי את המסעדות הללו "כדי לקרוץ" לתושבי העיר החילוניים, שהם הרוב.

לכן, במאמר זה אני קורא באופן אישי לראש העיר כרמל שאמה הכהן: "כרמל, לא הכל זה פרסום, אתה ראש עיר של כל התושבים, ולא של חלקם. למה שהתושבים שומרי המסורת והדתיים ימשיכו לשלם את הארנונה על מסע הפרסום שלך לקראת הבחירות? "
לדעתי האקט האחרון הזה – פתיחת 4 מסעדות בפארק, שאף אחת מהן אינה כשרה, שבוצע על ידי מקבלי ההחלטות בעיר בראשות ראש העיר כרמל שאמה הכהן – ששואף לכבוש את העיר לקדנציה נוספת, מהווה חותמת בהפיכת העיר רמת גן שאותה אני אוהב בכל מאודי, מעיר אוהבת אדם לעיר מפולגת ומשוסעת.

באמת עצוב לי לראות את זה, אבל אני גאה שאני לא כזה, ואני אלחם שלא תהיה הדרה בעירי האהובה.
כמי שהיה לוחם בצה"ל, אני עכשיו הופך ללוחם מסוג אחר. אני אעניק בבחירות הקרובות לתושבי רמת גן אלטרנטיבה שפויה. אלטרנטיבה שבה לא יהיה ציבור שלם שיודר.

כחלק מכך שאני מקים בימים אלה כוח פולטי שילחם על עתיד הצעירים בעיר, ישמיע את קולם של "השקופים", אני לא אתן להדיר ציבור שלם בעיר, כדי לקרוץ לציבור אחר, ואלך עם מועמד לראשות העיר שיסייע לי להגשים מטרות חשובות אלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אני מסכימה עם כל מילה שלך! כל הכבוד עומר. אתה ללא ספק הבחירה שלי במועצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

7ddb6718-d11f-4b8f-b8cf-ba67140048be

תכירו את הדוקטור: אביב גפן יקבל תואר לשם כבוד

תפריט נגישות