n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מאבטחים ב"לייב פארק" בראשון לציון גנבו כסף וטלפונים

מאבטחים ב"לייב פארק" בראשון לציון גנבו כסף וטלפונים

המשטרה עצרה השבוע בתום חקירה סמויה, שני מאבטחים העובדים בלייב פארק בראשל״צ, בחשד שגבו "תשלום פרטי" היישר לכיסם, תמורת הכנסה למתחם ההופעות "משער צדדי" ולאחר מכן שדדו כסף וטלפונים ניידים מ"הלקוחות".

לייב פארק צילום דוברות משטרת ישראל
הכניסה ל"לייב פארק" צילום: דוברות משטרת ישראל

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו השבוע בחקירה סמויה, עם קבלת דיווח בדבר חשד לשוד קטינים על ידי מאבטחים אשר עבדו באירוע מוזיקלי בלייב פארק בראשון לציון.

בתוך כך, שוטרי התחנה ניהלו מעקב סמוי במקום, במהלכו עלה החשד כי שני מאבטחים- קטין ובגיר תושבי ירושלים ורהט, עבדו בשערים של אירוע מוזיקלי במקום ואפשרו לקטינים להכנס למופע דרך שער צדדי, תמורת תשלום ישיר ובמזומן אליהם ולאחר מכן תקפו על פי החשד את "הלקוחות" ושדדו את כספם ומכשירים ניידים שהיו ברשותם.

כאמור, השוטרים עצרו את החשודים לחקירה ובסיומה נכלאו, כאשר בכוונת המשטרה להביא היום את החשוד הבגיר לדיון בבית המשפט בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרו, בהתאם לצורכי החקירה ואילו הקטין, שוחרר על ידי בית משפט בתנאי מעצר בית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות