n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מותג האיפור שחיפשנו באירופה ותל אביב נחת בקניון הזהב: NARS

מותג האיפור שחיפשנו באירופה ותל אביב נחת בקניון הזהב: NARS

בשורה נהדרת: מותג האיפור הנחשק NARS והמוביל בעולם פותח חנות שלישית בישראל, בקניון הזהב, בראשון לציון בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ והמחירים? לא תאמינו

NARS קניון הזהב, צילום גלינה טולצינסקי (2)
NARS קניון הזהב, צילום גלינה טולצינסקי

לילית קוסמטיקה פותחת חנות שלישית למותג האיפור הנחשקNARS  בקניון "הזהב" בראשון לציון, בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים.  החנות משתרעת על שטח של 60 מ"ר, וניתן יהיה להנות בה ממגוון מוצרי המותג הנחשקים ומהקולקציות המתעדכנות לצד חווית שירות מקצועית, אישית וייחודית.

החנות המרהיבה מציעה חוויה ייחודית המשלבת עמדות איפור לצד עמדה וירטואלית המאפשרת התנסות במוצרים באמצעות חוויה דיגיטלית. בנוסף מציעה החנות שירות איפור אישי ומקצועי הכולל איפור מלא לאירועים על ידי צוות מאפרים מקצועי. בחנות מוצעים כל מגוון המוצרים המובילים של המותג לצד הקולקציות חדשות, טווח המחירים נע בין 95-250 ₪ במחירים אשר ברובם המכריע זהים למחירי המותג באירופה.

 

יעל בילט צין, מבעלי החברה ומנכ"לית לילית קמעונאות:

"פתיחת חנות המותג הראשונה בקניון רמת-אביב חשפה את הביקוש והעניין הרב סביב המותג NARS בקרב הישראלים חובבי הביוטי, אשר נהגו עד לאותו מועד לרכוש את מוצרי המותג בחו"ל. אנשים הגיעו מכל רחבי הארץ לחנות החדשה על מנת לקנות את מוצרי NARS ולהנות מחוויית שירות ייחודית ומקצועית.

החנות השנייה בחיפה אפשרה לתושבי חיפה והצפון ליהנות מהמוצרים החדשניים, הטרנדיים והנחשקים מבלי שיצטרכו לנסוע לתל-אביב, וכעת החנות החדשה בקניון הזהב, מצטרפת לשתי החנויות הקודמות, ותאפשר לתושבי המרכז לרכוש את מוצרי המותג ביתר קלות, להנות מהקולקציות החדשות ביותר ולהתחדש במוצרים הטרנדיים והאיכותיים ביותר קרוב לבית.

NARS קניון הזהב, צילום גלינה טולצינסקי (1)
NARS קניון הזהב, צילום גלינה טולצינסקי

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אין על נארס, מכורה לקונסילר שלהם!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות