n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כ-150 בני נוער מראשון לציון, הגיעו יחד לצו הראשון בלשכת הגיוס

כ-150 בני נוער מראשון לציון, הגיעו יחד לצו הראשון בלשכת הגיוס

כ-150 בנות ובני נוער יצאו ליום מרוכז בלשכת הגיוס במסגרת פרויקט "צו בצוותא" העירוני. הפרויקט, המתקיים זו השנה החמישית, מאפשר למועמדים לגיוס לצאת ליום מרוכז בלשכת הגיוס בליווי של מרכז ההכנה לצה"ל העירוני ובסיוע הצוותים החינוכיים של בתי הספר.

נוער לשכת גיוס צילום דוברות ראשון לציון

הליכי המיון לצה"ל במסגרת הצו הראשון יכולים להיות מלווים בהרבה חששות ולחצים, לכן החליטה עיריית ראשון לציון, בשיתוף לשכת הגיוס, לקיים את פרויקט "צו בצוותא" שבמסגרתו מגיעים המועמדים לשירות ליום מרוכז בלשכת הגיוס.

מטרת הצו האחוד היא לקיים את תהליכי המיון בצו הראשון בצורה מרוכזת ולאפשר למועמדים לשירות ליווי בביצוע ההליכים, הן ע"י לשכת הגיוס והן ע"י סגל ההוראה של השכבה ובית הספר, וכן לשפר את רמת המוכנות של בני ובנות הנוער לקראת הצו הראשון ובכך למנוע התייצבויות נוספות חוזרות במידת האפשר.

במסגרת הפרויקט, שפועל בעיר זו השנה החמישית, יצאו בשבוע שעבר כ-150 בנות ובני נוער משכבת י"א בעיר ליום מרוכז בלשכת הגיוס בליווי של מרכז ההכנה לצה"ל העירוני ובסיוע הצוותים החינוכיים של בתי הספר שלוקחים השנה חלק בפרויקט, ביניהם: מקיף ב', מקיף ג', מקיף ז', מקיף ח', מקיף יב', אנקורי, נעמת וטומשין.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "הצו הראשון יכול להיות מעט מלחיץ, לכן אני שמח על הפרויקט שמאפשר להפיג מעט מהחששות ולצאת כל השכבה יחדיו ליום מרוכז עם החברים בלשכת הגיוס. אני קורא למועמדים לגיוס ולמתגייסים חדשים לפנות למרכז ההכנה לצה"ל העירוני שלנו ולקבל כלים וייעוץ כיצד להתמודד עם תקופה שהיא מרגשת מאוד, אבל גם קצת מאתגרת. זיכרו – אנחנו כאן בשבילכם בכל שלב!. בהצלחה לבנות ובני הנוער המצוינים שלנו בהמשך הדרך".

לאורך כל השנה מסייע מרכז ההכנה העירוני לצה"ל למועמדים לגיוס ולמתגייסים חדשים ומספק להם ייעוץ, הדרכה וליווי אישי הכוללים גם עזרה בתהליכי גיוס וייעוץ במהלך השירות, תמיכה אישית לאורך השירות, סיוע בשינוי שיבוץ וסיוע בבקשות ת"ש, הכנה למיונים, הכנה לצו ראשון עם תרגול המדמה את הצו על מחשב, תוכניות ממוקדמות לשירות קרבי ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למרכז הכנה לצה"ל העירוני, בטל': 03-7948659.

נוער לשכת גיוס צו בצוותא צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות