n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: משתפים את התושבים

רמלה: משתפים את התושבים

תכנון ההתחדשות העירונית של שכונת בן גוריון רמלה, ייעשה בשיתוף התושבים

תכנון ההתחדשות העירונית של שכונת בן גוריון רמלה
תכנון ההתחדשות העירונית של שכונת בן גוריון רמלה
צילום: דוברות העירייה

עיריית רמלה והרשות להתחדשות עירונית מכינות תכנית מדיניות להתחדשות עירונית בשכונת בן גוריון בעיר. התכנית מבקשת ליצור התחדשות כוללת של המרחב כולו, בין הרחובות: מבצע יונתן, אליהו סלם, בן גוריון, דוד רזיאל, יהודה שטיין, ורדים, אברהם טווינה, דוד אלעזר. ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל: "תכנית המדיניות להתחדשות עירונית נועדה לתת מסגרת תכנונית להתחדשות השכונות המצויות במתחם בן גוריון – לקבוע איך יתפתח המרחב כולו מבחינת היקפי וסוג בינוי, מוסדות ציבור, תשתיות, שבילי הליכה, שירותי מסחר ותעסוקה, השטחים הפתוחים ועוד. התכנית קובעת הנחיות על פיהם יזמים יוכלו לקדם תכניות מפורטות, נקודתיות למתחמי מגורים באופן שישפר את איכות החיים של הדיירים וגם ישפיע ויטיב על התפתחות כלל השכונה".

המטרה היא לזהות את החוזקות הקיימות בשכונה, להעצים אותן, ולטפל בחולשות הקיימות. עוד הוסיף וידל, כי התכנית תקבע באיזה אופן יחודשו הבניינים, אילו רחובות זקוקים להרחבה וטיפול, איך משפרים את השטחים הציבוריים ואת הקשר בין מבני הציבור.

רה"ע וידל הדגיש, כי הוא רואה חשיבות רבה בשיתוף הציבור בתכנית. תהליך התכנון יעשה בשיתוף התושבים לאורך שלבי התכנון השונים.

צוות התכנון פתח פלטפורמת שיתוף אינטרנטית המלווה את תהליך התכנון על כל שלביו השונים. פלטפורמה זו, מאפשרת שיתוף גם במגבלות התקופה.

באזור מקודמות במקביל שתי תכניות נקודתיות: הראשונה- מתחם בן גוריון על ידי הכשרת הישוב והשנייה- מתחם מבצע יונתן על ידי יהודה לוי. תכנית המדיניות תקבע את הדרכים להתחדשות כלל המתחם בראייה רחבה כוללת, ותאפשר קידום מותאם ומהיר יותר של התכניות הנקודתיות.

מנהל המנהלת להתחדשות עירונית ברמלה, עו"ד גיל פכט: "העירייה וצוות התכנון עושים מאמץ לקדם את התכנית ביעילות, על מנת להשלים את התכנון בטווח של כשנה. זאת על מנת לספק כלים שיאפשרו לקדם תכניות נקודתיות באופן מהיר ומותאם יותר, המיטיב עם השכונות, המרחב והעיר."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. כל הכבוד לראש העיר והמינהלץ

    מחכים כבר ליראות את המנופים בבן גוריון!!!1

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות