n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ילדה בת 10 נפצעה קשה בתאונה במחלף עין הקורא

ילדה בת 10 נפצעה קשה בתאונה במחלף עין הקורא

רכב התנגש במעקה בטיחות בכביש 431 וילדה בת 10 פונתה אל בית החולים במצב קשה עם חבלת ראש

אמבולנס תאונה צילום דוברות איחוד הצלה
צילום מזירת האירוע: דוברות איחוד הצלה

בשעה 16:30 (חמישי), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רכב שהתנגש במעקה בטיחות בכביש 431 במחלף עין הקורא. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שיבא-תל השומר, ילדה כבת 10 במצב קשה עם חבלת ראש. בנוסף, מהמקום פונו 4 פצועים באורח קל.

חובשי רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א חיים שביט ונפתלי הלברשטש סיפרו: "כשהגענו ראינו את הרכב שסבל מפגיעות פח בחלקו הקדמי, הילדה שכבה על הכביש כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלת ראש. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה קשה."

אור בריזל חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר ברכב שהתנגש בגדר בטיחות. מהזירה פונתה לבית החולים שיבא-תל השומר ילדה בת 10 שנפצעה בינוני. כמו כן בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו סיוע רפואי ראשוני בזירה לאשה כבת 35 ולשלושה מילדיה בגילאי שנתיים, 3 ו-5 שנפצעו קל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות