n
דף הבית / עסקים בכותרות / הלוואות לסטודנטים אחרי הקורונה

הלוואות לסטודנטים אחרי הקורונה

אחרי תקופת הקורונה נראה כי גם האוניברסיטאות וגם הבנקים, משתדלים למצוא פתרונות הולמים גם לאוכלוסייה הלומדת בישראל

הלוואות
צילום: FREEPIK

בשנתיים האחרונות העולם חווה מגפה ששיתקה ושינתה לא מעט היבטים והרגלים בחיים שלנו, החל מהצורה בה אנו קונים בגדים ועד לאופי שבה מתנהלות ישיבות עובדים ואפילו ראיונות עבודה. אך יחד עם כל אותם שינויים, גם נוספו מגוון הטבות כלכליות אשר ניתנו לבעלי עסקים קטנים ובינונים ואפילו לאוכלוסיית הסטודנטים בישראל. אוכלוסייה זו המונה קרוב ל-400 אלף אזרחים, אשר לומדים במסלול לימודי הכולל תואר או תעודה, מקבלת בימים "רגילים" מגוון אפשרויות להלוואה ומענקים שונים ואחרים. אך עם תקופת הקורונה נראה כי גם האוניברסיטאות וגם הבנקים, משתדלים למצוא פתרונות הולמים גם לאוכלוסייה הלומדת בישראל ולאחר חיפוש נראה כי אלו ההלוואות וההטבות לסטודנטים אחרי הקורונה.

 

הלוואות לסטודנטים דרך הבנק

גם בימים בהם אין מגפת קורונה אוכלוסיית הסטודנטים נתונה תחת לא מעט הוצאות כלכליות, כאשר שכר לימוד נע בישראל בין 15 עד 30 אלף שקלים ואליו מצטרפים עוד לא מעט הוצאות שונות. לא מעט מהסטודנטים בוחרים בהלוואה דרך אחד המוסדות הבנקאיים, כאשר מרבית הבנקים מציעים הלוואות שונות לסטודנטים במגוון תנאים.

  • בנק הפועלים
    הלוואות סטודנטים בבנק הפועלים מתחילות בחמשת אלפים שקלים ועד 25 אלף שקלים, כאשר סטודנטים לתואר שני ומעלה יכולים לקבל הלוואה עד סכום של 60 אלף שקלים. תנאי הריבית שמציע בנק הפועלים נע בין 2.5% עד 3.5% פריים כאשר ישנה אפשרות גם לדחיית הלוואה עד לתקופה של 13 עד 36 חודשים.
  • בנק דיסקונט
    בנק דיסקונט מציע 3 מסלולים, החל מהלוואה לכל מטרה עד ל50 אלף שקלים, הלוואה של עד 20 אלף שקלים ללא ריבית והצמדה והלוואה של עד 30 אלף שקלים עם ריבית משתנה ודחיית החזרי קרן של עד 3 שנים.

 

הלוואות והטבות נוספות

מלבד הבנקים מי שגם התגייס לטובת הרווחה הכלכלית של הסטודנטים היו מן הסתם האוניברסיטאות, שמציעות עם סיום התקופה מגוון של הלוואות כמו הטכניון המציע הלוואה עד 20 אלף שקלים, ללא ריבית או הצמדה. אל הלוואות אלו נוספו גם הטבות שונות, כאשר בחלק מהמכללות והאוניברסיטאות יוכלו סטודנטים "להשתחרר" מחוזי המגורים במידה ואינם מצליחים לעמוד בהם.

 

 

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות