n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בת ים: שנת הלימודים נפתחה בהצלחה

בת ים: שנת הלימודים נפתחה בהצלחה

אתמול נפתחה שנת הלימודים תשפ"ב בבת ים, עם כ- 22,500 תלמידים נרגשים. למרות ההגבלות, הבדיקות והמסיכות, היום הראשון ללימודים עבר בשלום בתקווה שכך גם ימשיך

פתיחת שנת הלימודים (2) צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

כ- 22,500 תלמידים נרגשים החלו את שנת הלימודים תשפ"ב על פי החלוקה הבאה של תמונת המצב העירונית: 3600 ילדים בגני הילדים, 7500 תלמידים בבתי הספר היסודיים, כ- 3800 בחטיבות הביניים, כ-3800 תיכונים ועוד כ- 3500 תלמידים מהזרם המוכר שאינו רשמי (חרדי). יותר מ 3,800 מהם החלו את שנת הלימודים הראשונה בכיתות הגן של העירייה ויותר מ-1,500 תלמידים עלו לכיתה א'.

ראש העיר צביקה ברוט, והנהלת העיר והעירייה, פתחו את הבוקר החגיגי (ד' 1/9/21) בהערכת מצב במשל"ט הקורונה ובתדרוך עם מפקד מחוז ת"א ניצב עמי אשד, ולאחר מכן המשיך ראש העיר לבקר בבתי הספר והגנים העירוניים בהם: בית ספר יגאל אלון, מתחם גני הילדים אפיק ולב הים, תיכון אורט רמת יוסף, בית הספר לחינוך מיוחד יעד ובית הספר ממ"ד עקיבא.

פתיחת שנת הלימודים (1) צילום דוברות עיריית בת ים

צילום: דוברות עיריית בת ים

ראש העיר הודה לאנשי אגף החינוך, מנהלי בתי הספר וכל צוותיהם על העבודה המאומצת אותה עשו במהלך כל הקיץ ובשנה החולפת על מנת לאפשר את פתיחת שנת הלימודים גם במציאות הקשה כמוה לא הכרנו מעולם.

ראש העיר ברוט אמר בסיור: "אנו פותחים הבוקר את שנת הלימודים בהתרגשות רבה וכסדרה- בכפוף להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ בכדי לדאוג ששנת הלימודים תערך בכיתות ולא מרחוק בעבור הילדים שלנו. האחריות נמצאת אצל כולנו – שומרים על ההנחיות ויוצאים להתחסן."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות