n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הטריאתלון ייערך בסוף השבוע

ראשון לציון: הטריאתלון ייערך בסוף השבוע

מאות מתחרים צפויים להשתתף ביום שישי הקרוב בטריאתלון המסורתי לזכרו של ליאור שבתאי ז"ל. התחרות כוללת שחיה של 750 מטר, 20 ק"מ אופניים וחמישה ק"מ ריצה

טריאתלון אופניים1 צילום יוסי רובננקו
צילום: יוסי רובננקו

כמיטב המסורת, טריאתלון ראשון לציון יוצא לדרך ביום שישי הקרוב (23.4.21). בתחרות צפויים לקחת חלק 450 מתחרים כולל בני נוער ובוגרים והיא כוללת שחיה של 750 מטר, 20 ק"מ אופניים וחמישה ק"מ ריצה.

טריאתלון אופניים צילום יוסי רובננקו

בתחרות יוענקו למקומות הראשונים פרסים כספיים בסך 12,000 ₪, תרומה של משפחת שבתאי המנציחה את בנה ליאור שבתאי ז"ל, שנהרג בקרב קשה בלבנון בהגנה על מוצב "דלעת".

ליאור היה לוחם שריון בחטיבה 7 ולחם בגבורה תוך חיסול מספר רב של לוחמי עילית של חיזבאללה. בהיותו חשוף בצריח תוך השלכת רימונים וירי במקלע כבד, נפגע מטיל "פאגוט" ונהרג במקום.

טריאתלון שחייה צילום יוסי רובננקו

ליאור נפל ב- 28.2.97 בהיותו בן 19.5 בלבד. על גילוי מקצועיות, דבקות במשימה, נחישות, קור רוח, אומץ לב והצטיינות בקרב הוענק לליאור צל"ש על ידי אלוף פיקוד הצפון דאז, עמירם לוין. האירוע מתקיים בשיתוף אגף הספורט בחברה העירונית, אגף חופים ואגמים בעיריית ראשון לציון ואיגוד הטריאתלון הישראלי.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "עיריית ראשון לציון מעודדת קיום של אורח חיים בריא וספורטיבי ורואה בתחרויות אלו מסר קהילתי חשוב. אני מזמין את תושבי העיר להגיע ולצפות באירוע מרהיב, תחרותי ומקצועי. אני מודה למשפחת שבתאי ולאיגוד הטריאתלון הישראלי".

  טריאתלון ריצה צילום יוסי רובננקו

טריאתלון ראשון לציון- צילומים: יוסי רובננקו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

בניין העירייה סמל צהוב חטופים 1 צילום דוברות ראשון לציון

ראשון לציון צהובה- למען החטופים

תפריט נגישות