n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / אסור לצאת מריכוז, החודש רק התחיל

אסור לצאת מריכוז, החודש רק התחיל

במשחק שכל הזרים שלנו טובים, אי אפשר לנצח אותנו. התחלנו את מרץ בצורה טובה, אבל צריך לזכור שהקשה באמת, עוד לפנינו

קהל הפועל חולון צילום רועי אסף

הלב הסגול

החודש צפויה לנו כמות משחקים שלא תבייש אף קבוצה ב-N.B.A והתחלנו אותו ברגל ימין עם ניצחונות על הפועל חיפה מאזור חיוג 04 ועל גלאטסראיי מאזור חיוג 212 (נשבע לכם, תבדקו בגוגל). מה שמשותף לשני הניצחונות הראשונים שלנו בחודש מרץ, זאת כמות הנקודות הגבוהה – יחסית לתוצאות הכדוריד שרשמנו ברוב המשחקים מתחילת העונה, והדבר השני הוא היכולת המצויינת של כל הזרים ששיחקו.

אתמול במשחק מול הטורקים זה בלט במיוחד. קייזר חזר להתעופף ולפלרטט עם הטבעת, זאק תפס פיקוד מתחת לסל, מגי וסמית' בילבלו את ההגנה הטורקית עם רוטצייה של קליעות מחוץ לקשת, רגלנד פירגן 8 אסיסטים ומעל כולם כמעט כמו תמיד, כריס ג'ונסון שעם המלחמה שלו בהגנה והיכולת שלו בהתקפה, גם זלנסקי יכול להצטער שאין לו כריס ג'ונסון בקייב. 

ששת האמריקאים היו היחידים שתרמו נקודות במשחק המצוין מול הלהקה של בוסט, אבל מי שהפעיל אותם ועל הדרך הפתיע עם הגנה לא רעה בכלל, היה הקפטן גיא פניני, שנמצא בתקופה חלשה מאוד התקפית, אבל מראה לכולם שגם אם הכדור לא נכנס, את מה שיש לו בראש, אין לאף שחקן בישראל ולבודדים באירופה. אם למישהו יתחשק לבדוק, אני בטוח שהוא ימצא שפניני נמצא העונה במקום הראשון באסיסטים מבין השחקנים שהם לא רכזים.

שאפו ענק מגיע לארגון האוהדים שלנו על עוד תפאורה לפנתיאון אבל צריך לזכור אחרי כל החגיגות, שהקשה עוד לפנינו. מחר בערב שוב אותן הקבוצות תפגשנה על הפרקט, הפעם בטורקיה ובגלל כל מיני חוקי פיב"א מוזרים, אנחנו נגיע למשחק בלי האנרג'ייזר- טיירוס מגי. ספויילר: הולך להיות קשה, אבל אני חוזר ואומר – אם כל הזרים שישחקו יהיו טובים, חולוניה תנחת ביום שישי בישראל כשהיא עם מאזן שבועי של 3:0. אשריי המאמין.

הפועל חולון צילום רועי אסף

צילומים: רועי אסף

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות