n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / חרבות ברזל: הקמת כיתת כוננות בעיר ראשון לציון

חרבות ברזל: הקמת כיתת כוננות בעיר ראשון לציון

בעיריית ראשון לציון הוחלט על הקמת יחידת מתנדבים, יוצאי משטרה וקצינים שתשמש ככיתת כוננות בעיר

רז קינסטליך משה קראדי דודי כהן פרנקו אהרון צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, בישר אתמול (שני) כי הוחלט להקים כיתת כוננות בעיר, לנוכח המצב הביטחוני הרגיש.

קינסטליך: "לנוכח המציאות המורכבת שנכנסו אליה והאתגרים העומדים לפנינו בכל הנוגע לביטחון הפנים במדינה ובעיר, החלטנו היום להקים יחידת מתנדבים מיוחדת שתורכב מגמלאי משטרה וקצינים בכל הדרגות וכן, נושאי נשק.

נפגשתי עם רב ניצב בדימוס משה קראדי, רב ניצב בדימוס דודי כהן ורב גונדר בדימוס פרנקו אהרון – ויחד בנינו את מבנה ההפעלה הנכון והמקצועי לכיתת הכוננות שלנו. ביטחונכם האישי חשוב לנו מהכל, לכן היחידה תנוהל ע"י תנ"צ בדימוס מוטי נחמני והיא תפעל במסגרת החברה לביטחון.

כמו כן, אנחנו נקצה לה את כלל האמצעים הדרושים לתפקוד מלא על מנת לאפשר לה להגן על התושבים בעיר ומבקריה, בעצם אנחנו יוצרים תוספת כח משמעותית לכוחות הביטחון שכבר נמצאים בעיר!

הפעילות נעשית בתיאום עם משטרת ראשון ובנוסף למתנדבים שמפעילה המשטרה. מפקד משטרת ראשון לציון – אלעד קליין, עובד איתנו בשיתוף פעולה יוצא דופן ואני מודה לו על כך בשמי ובשם כל תושבי העיר.

אנחנו קוראים לכם ולכן, מחזיקי רשיונות נשק, גמלאי משטרה וצה"ל, להצטרף ליחידה ולחזור לשמור על הבית! למעוניינים / מעוניינות להתנדב ניתן לפנות למיטל במספר: 0504226894"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות