n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הצעה לסדר חדשה: שוק לילי כמקום בילוי בעיר

הצעה לסדר חדשה: שוק לילי כמקום בילוי בעיר

בהצעתו לסדר של המשנה לראש העיר איציק אבשלומוב הוא טוען כי שוק לילי ישרת את תושבי העיר ויהיה מקום בילוי לחודשי הקיץ ויעזור לעסקים .

שוק
צילום: מערכת

אחרי שנתיים של נגיף הקורונה, הפגיעה בעסקים וההסתגרות בבתים, יוצא המשנה לראש העיר איציק אבשלומוב בהצעה לסדר חדשה " שוק/ בזאר לילי.

לטענת אבשלומוב מטיוליו הרבים בחו"ל הוא לא רואה סיבה למה לא לקיים שוק לילי גם בעיר הרביעית בגודלה בארץ וכי זו הצעה מנצחת גם לבעלי העסקים וגם

לתושבים בעיר ומחוצה לה " אנשים ישבו כמעט שנתיים בבית" אומר אבשלומוב " שוק לילי הוא מקום בילוי לכל דבר, אנשים מחפשים לצאת וליהנות, מוזיקה טובה

בשוק ועוד עשרות רעיונות לממכר דברים יעשו פה טוב, אנשים מחפשים את זה וגם בעלי העסקים כמובן"

בהצעתו לסדר כתב אבשלומוב "כבר בעבר לפני מספר שנים, הצעתי להקים בזאר/ שוק לילה לטובת תושבי העיר אשר ישרת את תושבי העיר ואף מבקרים מערים סמוכות.

המקום ישמש כמקום בילוי כמו בערים גדולות בחו"ל ויהוה מוקד  אטרקטיבי גם למבקרים וגם לבעלי העסקים הקטנים.

ידוע כי תקופת הקורונה, פגעה מאוד בעסקים הקטנים בכלל , ובמצב הרוח הכללי בכלל, וניתן להוסיף לכך גם את תקופת הפיגועים לאחרונה ,אנו באפשרותנו לעזור

לעסקים ולמצב הרוח הכללי  על ידי הקמת במה חדשה לעסקים  והקמת מקום בילוי חדש לשיפור מצב הרוח לתושבים.

בעבר הצעתי את אזור מתחם G  סמוך להום סנטר, אך ישנם אפשריות להציב את השוק גם במקומות אחרים כמו: חניון חנה וסע ואו כל מקום אחר אשר חברי ההנהלה יציעו / יחליטו.

ראשון לציון היא עיר מתקדמת עם שאיפה לעמידה בסטנדרטים אירופיים אך בסופו של יום כולנו טסים לארצות אחרות כדי לבקר במקומות חדשים ובין היתר שווקים קניות ועוד.

 

בואו יחד נביא את החוויה הזו גם לעירנו נחזיר את החיים למסלולם ואת החיוך על פניהם של התושבים ובעלי העסקים עם מקום בילוי חדשני ססגוני ומעניין."

 

מחזיק תיק עסקים קטנים ובינוניים, חבר המועצה איציק אבשלומוב
מחזיק תיק עסקים קטנים ובינוניים, חבר המועצה איציק אבשלומוב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות