n
דף הבית / בריאות / התרגיל המשותף של וולפסון ומד"א שעשה היסטוריה

התרגיל המשותף של וולפסון ומד"א שעשה היסטוריה

נחיתת מסוק מדא-הצלה אייר במגרש הפועל תל אביב – צילום דוברות ביהח וולפסון 26.10.23
צילום: דוברות וולפסון

היום (ה'), לראשונה בהיסטוריה, נחת מסוק הטיפול נמרץ של מד"א-'הצלה אייר' מדגם Sikorsky S-76, במגרש הפועל ת"א. מול המרכז הרפוא וולפסון. נחיתת המסוק התבצעה כחלק מתרגיל משותף של בית החולים וולפסון ומד"א, כאשר המטרה היא לאפשר קליטת פצועים לוולפסון בפינוי מוסק במהלך מלחמת "חרבות ברזל" ובשגרה.

מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל: "אנו מודים לשותפינו במד"א ובמערך פיקוח הטיסה הישראלי. המטרה שלנו היא להעניק את הטיפול המקצועי והמהיר ביותר למטופלים ולפצועים בשגרה ובחירום כאשר צוות טראומה רב מקצועי מוכן לקליטת פצועים ומטופלים בכל עת".

מנכ"ל מד"א אלי בין: "היום ביצענו לראשונה תרגיל נחיתה סמוך לבית החולים וולפסון. מתחילת המלחמה מסוקי מד"א-הצלה אייר ביצעו עשרות גיחות פינוי בהיטס של פצועים, חיילים ואזרחים מהשטח ומבתי חולים בדרום לבתי חולים במרכז ובירושלים. היום אנחנו משפרים את היכולות שלנו לפנות פצועים בהיטס גם לבית החולים וולפסון. אני מתפלל שזה ישאר בגדר תרגיל ושלא נזדקק לארועי אמת".

נחיתת מסוק מדא-הצלה אייר במגרש הפועל תל אביב – צילום דוברות מדא 26.10

צילום: דוברות מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות