n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / גניבה מאחורי הקלעים בהיכל התרבות ראשון לציון במהלך הצגה

גניבה מאחורי הקלעים בהיכל התרבות ראשון לציון במהלך הצגה

במוצאי שבת התקיימה הצגת "החבדניקים" בהיכל התרבות בראשון לציון, בזמן ההצגה נכנס אדם אל מאחורי הקלעים וגנב דברי ערך של השחקנים.
העירייה: "התנהגות בזויה, הוגשה תלונה במשטרה".

WhatsApp Image 2023-01-16 at 12.42.31
צילום: אבי קקון

תאטרון הקאמרי עם ההצגה "החבדניקים" הגיע במוצאי שבת האחרון להתארח בראשון לציון בהיכל התרבות, באווירה טובה עלו השחקנים בזה אחר זה לשיר הפתיחה כאשר מאחורי הקלעים ממש באותו הזמן נגנבו חפציהם יקירי הערך מחדר השחקנים, תכשיטים ומזומנים שהיו בתיקם.

בחשבון האינסטגרם הסבירה השחקנית טלי את התחושות: "לכל המודאגים ולכל הפונים מהתקשורת- עושה לכם סדר. בזמן ההצגה כשכולנו היינו על הבמה בזמן שיר פתיחה חגיגי, דרך דלת לא מאובטחת נכנס אדם לחדרי השחקנים שלנו וגנב לכמה מאיתנו תכשיטים יקרי ערך סנטימלטלי וכסף מזומן מהארנקים, העניין בטיפול משטרתי בתקווה והאיש צולם במצלמות האבטחה. למזלנו האירוע לא היה קשה ולא נגמר באלימות. תודה על ההתעניינות ומכאן- ניתן למשטרה לטפל".

כאמור, הוגשה תלונה במשטרה וגורם המעורה בעניין סיפר כי "נבדקות כלל האפשרויות כולל שמדובר באיש צוות מההפקה המורחבת"

מעיריית ראשון לציון נמסר: "היכל התרבות ע״ש מאיר ניצן, המארח מידיי שנה מאות הצגות מהמובילות בארץ, נתקל לראשונה בין כתליו, בהתנהגות בזויה שכזו. כבר הבוקר הוגשה על ידנו תלונה למשטרה, הוצאו ונבדקו מצלמות האבטחה והועברו לגורמים הרלוונטים. אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם תיאטרון הקאמרי ומשטרת ישראל בכדי למצוא את האחראי למעשה בהקדם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות