n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / יו"ר סניף הליכוד באור יהודה, הודיע על תמיכה בסער

יו"ר סניף הליכוד באור יהודה, הודיע על תמיכה בסער

מושייב: "המצב הפוליטי מחייב שינוי. גדעון האיש המתאים אחרי שהוכיח את עצמו בכל התפקידים שמילא. בכוחו לרפא את החברה הישראלית"

מושייב וסער. צילום: פרטי
מושייב וסער. צילום: פרטי

דרמה בסניף הליכוד באור יהודה: יו"ר סניף הליכוד, יחיאל מושייב, 30 שנים בליכוד 20 שנים חבר מרכז, וב- 10 שנים האחרונות יו"ר הליכוד באור יהודה  שמשמש גם כחבר מועצה בעיר מטעם הסיעה, הודיע כי אחרי שנים רבות כחבר בתנועת הליכוד הוא החליט לעזוב ולתמוך בבחירות לכנסת הקרובה בגדעון סער. הוא הגיש מכתב התפטרות מתנועת הליכוד אתמול בבוקר. 

מושייב: "ממשלות הליכוד תמכו לאורך השנים באור יהודה, והן תרמו תרומה משמעותית להתפתחותה. יחד עם זאת, במהלך השנתיים האחרונות קיים סחרור פוליטי המשפיע לרעה על חיי היומיום של כל האזרחים. זה מצב לא נורמלי המחייב שינוי. הגעתי למסקנה שהאיש המתאים שיש לו יכולת לחלץ את המדינה מהכאוס השלטוני להנהיג בעת הזו הוא גדעון סער".

"גדעון הוכיח את עצמו בכל התפקידים שמילא במהלך 22 השנים האחרונות כמזכיר הממשלה, חבר כנסת ושר בממשלות ישראל. אני מלווה את גדעון מתחילת דרכו הפוליטית. גדעון גילה לאורך השנים מנהיגות נחושה, אומץ, עמידה על עקרונותיו, יושר, הגינות, צניעות, מיומנות פוליטית וחתירה מתמדת להגשמת הרעיונות שהוא מאמין בהם, כאשר לנגד עיניו טובת המדינה לפני הכל. אני מאמין בלב שלם שהוא המתאים ביותר להנהיג כעת את מדינת ישראל, לרפא את החברה ולהוביל אותה לחוף מבטחים. יחד נביא תקווה חדשה לישראל".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות