n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / גיל שוחט יארח את נורית גלרון ושירי מימון בהיכל התרבות

גיל שוחט יארח את נורית גלרון ושירי מימון בהיכל התרבות

שתי הופעות עם שתי ענקיות זמר: נורית גלרון ושירי מימון בהיכל התרבות ראשון לציון מאיר ניצן שיארח האוטוריטה גיל שוחט

גיל שוחט תמונה קרדיט פבריס (2)
גיל שוחט תמונה קרדיט פבריס

היכל התרבות ראשון לציון  מאיר ניצן  ממשיך להתחדש ולהשקיע משאבים כדי לשדרג את החוויה של מבקריו. ההיכל נחשב כיום כמרכז תרבותי שוקק המארח בין כתליו מחזות זמר מפורסמים, הצגות תיאטרון הטובות והמעודכנות ביותר המוצגות כיום, מופעי מוזיקה, מחול ובידור עכשוויים, קונצרטים ייחודיים וסרטים. בשבוע הבא ביום שלישי ה- 15.5 יארח גיל שוחט את נורית גלרון במופע המשותף של גלרון ושוחט ׳קלאסי וקלאסיקה׳, שהפך לאחד המצליחים והמשפיעים במוזיקה הישראלית מזה שנים לא מעטות, וכעת זוכה לגירסה חדשה ורעננה.  הקלאסיקות של גלרון מתמזגות במוזיקה הקלאסית של שוחט, ואלה נוסקים לחוויה תרבותית מוזיקאלית ראשונה במעלה. גלרון שרה בווקאליזה יצירות קלאסיות לצד שיריה הידועים, בעוד שוחט מנגן יצירות. ישבנו עם גיל לשיחה:

  1. כיצד עלה הרעיון לשלב זמרות יחד איתך יחד, האם זה משהו שעשית כבר בעבר?

כל חיי הייתי במוסיקה הקלאסית ולא חשבתי שנכון לשלב מוסיקה קלאסית עם מוסיקת פופ אבל אז הגיעה אליי הצעה לשתף פעולה עם בחור בשם אוליב ( סולן להקת רוקוויל)  והסכמתי יחד עשינו מופע משותף שעלה  לפני 20 שנה. זו הייתה הצלחה ענקית ורצנו עם המופע בכל הארץ . מאז אני מקדיש חלק ענק מהפעילות שלי לשילוב של זמרים מכל הז'אנרים עם המוסיקה הקלאסית. המופעים האחרונים בהיכל התרבת בראשון לציון אירחתי את שמעון בוסקילה ומיקי גבריאלוב ובשלישי הקרוב נארח את נורית גלרון ולאחר מכן  במופע הבא את שירי מימון.

 

  1. איזה שיר הכי אהוב עליך שאתה מבצע יחד עם שירי מימון ואיזה עם נורית גלרון?

השיר האהוב עליי ביותר עם נורית גלרון הוא "יש לי סימפתיה"  זה שיר שמלווה אותי מילדות. אני מעריץ  ומעריך את שלמה גרוניך , את שיריו ואת לחניו  ומי שביצעה את השיר בפעם הראשונה הייתה נורית גלרון לכן במופע שלנו זה שיר הסיום.

אני מכיר את שירי מימון המון שנים אני מופיע כבר שנים רבות ויש רגע אחד שמרגש אותי בתכנית והוא "השקט שנשאר". אני התאהבתי בשירי מימון כשראיתי אותה באירוויזיון  מבצעת את השיר לדעתי זה היה אחד הביצועים הכי יפים שהיו אי פעם באיזה שהיא נציגות ישראלית באירוויזיון.  כל פעם על הבמה זה מחזיר אותי לרגע הזה.

 

  1. אני מכיר את קהל בראשון לציון מיום הקמתו של היכל התרבות מאיר ניצן , ממש מיום ההקמה אני הייתי חלק  בתור מלחין הבית והמנהל האומנותי במסגרת התזמורת הסימפונית של ראשון לציון. כבר אז הבנתי שראשון לציון היא מעצמת תרבות יש לה קהל אינטגרטיבי של חובבי מוזיקה. הקהל שמגיע הוא קהל משולב יש בו פתיחות תרבותית .
  2. מה התכניות לעתיד?

כרגע אני עובד על אופרה חדשה שעוסקת במקורות של בן האנוש שלפני עשרות אלפי שנים ואני גם עובד על הפקה ענקית לילדים .

הופעות קרובות:

  • גיל שוחט יופיע עם נורית גלרון ב15.5 בהיכל התרבות מאיר ניצן מאיר ניצן ראשון לציון
  • גיל שוחט יופיע עם שירי מימון ביום שלישי ה 27.06.23 בשעה 20:30 בהיכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות