n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / כתב אישום נגד אסף קרפל בגין ניסיון רצח

כתב אישום נגד אסף קרפל בגין ניסיון רצח

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד אסף קרפל (37), בגין ניסיון רצח, גניבה (שתי עבירות), התפרצות למקום מגורים ופגיעה בפרטיות, זאת לאחר שניסה לפגוע בבן זוגה של רופאה

השוקר. צילום משטרת ישראל
השוקר. צילום משטרת ישראל

על פי כתב האישום שהוגש בידי עו"ד רעות אבירי, הנאשם הכיר את המתלוננת במסגרת עבודתו כרופא ובין השניים נוצרו קשרי חברות.

הנאשם נהג לדרוש בקרבתה של המתלוננת, לעקוב אחריה, להמתין לה ליד רכבה, לקנות לה מתנות, ולשלוח לה הודעות ומיילים רבים בהם פירט בפניה את אהבתו אליה ואת רצונו בקשר חברי או רומנטי עמה.

באחד הימים, כאשר נפגשו השניים במטרה ללמוד יחדיו, ניצל הנאשם הזדמנות בה יצאה מהחדר בו שהו, נטל את מכשיר הטלפון של המתלוננת ושלח למכשיר הטלפון שלו תמונות אינטימיות שלה. בהמשך אף טען בפניה כי בן זוגה מפיץ תמונות אינטימיות שלה.

בשלב מסוים, החליט הנאשם לעשות מעשה ולהביא למותו של בן זוגה של המתלוננת. לצורך כך גנב את מפתח ביתה של המתלוננת ובנוסף גנב מבית החולים שני מזרקים וכן חומר שבכוחו להמית אדם.

הנאשם בירר לגבי מועדי התורנויות של המתלוננת כדי לדעת באילו מועדים היא אינה צפויה לשהות בביתה. באחד הימים בהם ידע כי המתלוננת נמצאת במשמרת בבית החולים, הגיע הנאשם ברכבו לביתה ביודעו כי בן זוגה נמצא לבד בבית. הנאשם נכנס לבניין בו מתגוררת המתלוננת כשהוא מצויד בפרטי לבוש שנועדו לטשטש את זהותו וכן כשהוא מחזיק בשוקר חשמלי, מצת, סכין רפואית, וכן את המזרקים עם החומר.

הנאשם הגיע לפתח ביתה של המתלוננת והמתין מחוצה לו מספר שעות, עד שבשעת לילה מאוחרת פרץ לביתה של המתלוננת באמצעות המפתח אותו גנב ממנה מבעוד מועד. הנאשם הגיע אל חדר השינה, שם ישן באותה העת בן זוגה של המתלוננת, התנפל עליו והפעיל לעברו שוקר חשמלי, תוך שהוא מנסה להזריק לו את החומר מהמזרקים. כתוצאה מהמעשים התעורר בן הזוג והחל להיאבק בנאשם עד שהצליח להשתחרר מאחיזתו, ולאחר מכן עזב הנאשם את המקום.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות