n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אירועי יום האישה הבינלאומי בראשון לציון

אירועי יום האישה הבינלאומי בראשון לציון

עיריית ראשון לציון תציין את יום האישה הבינלאומי בחודש של אירועים ופעילויות בסימן גבורת הנשים במלחמת "חרבות ברזל"

יום הנשים הבינלאומי ראשון לציון

עיריית ראשון לציון, בשיתוף המשרד לקידום מעמד הנשים העירוני, תציין את יום האישה הבינלאומי שיחול ב-8 במרץ בחודש שלם של הרצאות מעוררות השראה, מפגשים, סדנאות, כנסים, מופעים ופעילויות בסימן "גיבורות של החיים" – גבורת הנשים בכל התחומים במלחמת "חרבות ברזל". האירועים יתקיימו ללא תשלום או בתשלום סמלי.

בנוסף, יצאה העירייה בקמפיין שילוט חוצות מיוחד ברחבי העיר תחת הכותרת: "מאחורי כל גיבורה עומדת עיר שלמה שרוצה להודות לה", שמזמין את התושבים לספר ולשתף מי הגיבורות שלהם.

אירועי חודש הנשים יחלו היום (שני, 4.3.24) עם סדנה בת 3 מפגשים על ספרות ומגדר וסדנה לחיזוק החוסן; למחרת (שלישי, 5.3) תתקיים הרצאת הדגל של אפרת לקט – "אמא מאמנת" שתעסוק בכוחן של אימהות ואיך מגדלים ילדות וילדים בטוחים בעצמם; ביום רביעי (6.3) יתקיים כנס לנשות עסקים תחת הכותרת "יש לך את הכוח לצמוח".

ביום האישה הבינלאומי (8.3) יתקיים מפגש בוקר של פינוק לגיבורות של כולנו – נשות כוחות הביטחון וההצלה במוזיאון ראשון לציון, עם ארוחת בוקר והפתעות נוספות.

במוצ"ש (9.3) תתקיים הרצאה של לינור אברג'יל שתספר את סיפור גבורתה ועל המאבק נגד שתיקת ארגוני הנשים בעולם נוכח זוועות ה-7 באוקטובר; ביום שני (11.3) תתקיים הרצאתה של העיתונאית אדוה דדון שתספר על כוחן של נשים בתקשורת ובחזית הלחימה; ביום רביעי (13.3) תתקיים הרצאתה של נטלי דדון שתספר על המסע האישי למען ההסברה הישראלית והזהות היהודית; וביום חמישי (14.3) יתקיים מופע מחווה לנשים פורצות דרך שהשאירו את חותמן במוזיקה.

ביום חמישי (21.3) תתקיים הרצאתה של שי-לי עטרי על סיפור הגבורה האישי שלה בבוקר ה-7 באוקטובר, שבו הצליחה להציל את עצמה ואת בתה אך איבדה את בן זוגה האהוב יהב וינר ז"ל. במפגש יוקרן הסרט "אור פנס יחיד" שביימה ולאחריו יתקיים שיח פתוח.

ביום שלישי (26.3) יתקיים מעגל גברים – "ממלחמה להחלמה – על חזרה של מילואימניקים לזוגיות ולמשפחה". בנוסף, יתקיימו הרצאות בשפה הרוסית והאמהרית; מפגש בנוגע למיצוי זכויות בימי שגרה וחירום; מפגש תעסוקתי לנשים צעירות בגילאי 27-20; מפגשי חשיפה לסיירת הנשים העירונית וסיירת הנדיוומן; מעגלי נשים ופעילויות ספורט מיוחדות.

לחוברת האירועים המלאה לחצו על הלינק: https://user-1723486.cld.bz/rishonlezion-women-month-2024

ראש העירייה, רז קינסטליך: "יום האישה השנה יאיר את סיפורי הגבורה הנשית במלחמה ויוקדש כל כולו לנשים שהתגלו במלוא עוצמתן מאז אותו בוקר ארור ב-7 באוקטובר, ושממשיכות ללא הרף להוביל, לסייע, להשתלב ולפרוץ דרך.

"מראשית המלחמה נחשפנו לסיפורי גבורה של נשים חזקות ומיוחדות שגייסו כוחות עילאיים ונלחמו באומץ בחזית; השמיעו את קולם וכאבם של הנפגעים והחטופים; דיווחו, עודדו, טיפלו והתגלו במלוא גדולתן ועוצמתן בעורף – במחוות של התנדבות, חמלה, קשב ואנושיות. התרגשנו מהסיפורים שלהן, התמלאנו בגאווה ובהערכה ללביאות שפרצו מתוכן וקיבלנו תזכורת למה שידענו תמיד: הנשים מהוות את התגלמות כוחו של הבית. ועתה – יותר מתמיד.

"אני מזמין את כל הנשים להצטרף לאירועים המיוחדים שלנו שיתפרשו על פני חודש שלם ברחבי העיר, ומאחל לכולן חודש אישה מעצים. כולכן הגיבורות שלנו. מי ייתן ויגיעו במהרה ימים טובים ושלווים יותר".

מ"מ וסגנית ראש העירייה, יו"ר ועדת מעמד האישה – ליאל אבן זהר: "כמדי שנה, אנו עוצרות ביום האישה כדי לבחון את ההישגים שהשגנו ואת העבודה הרבה שעוד לפנינו. ראשון לציון היא עיר שווה ושוויונית לתושבותיה ותושביה – ונמשיך לפעול ולתמוך בתושבות העיר בכל תחומי החיים ושלביהם. אני מזמינה את כולן להצטרף לפעילויות הרבות, ולרשת הנשים העירונית, ויחד, נספר על ההישגים והתרומה של נשים מכל תחומי החיים".

לפרטים נוספים ולהרשמה במשרד לקידום מעמד הנשים, בטל': 03-9682431, או במייל: [email protected]

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות