n
דף הבית / בת ים / בת ים ציינה את שבוע החלל הישראלי

בת ים ציינה את שבוע החלל הישראלי

במסגרת אירועי שבוע החלל הישראלי, תלמידי העיר למדו בדרך ייחודית על הנושא המסקרן: באשכול הפיס אירחו תלמידי כיתה ח׳ את תלמידי בית ספר הרצל למדעים וטכנולוגיה ליום חוויתי ומלמד.

שבוע החלל הישראלי בבת-ים2 צילום דוברות עיריית בת ים

במסגרת אירועי שבוע החלל הישראלי, תלמידי העיר למדו בדרך ייחודית על הנושא המסקרן: באשכול הפיס אירחו תלמידי כיתה ח׳ את תלמידי בית ספר הרצל למדעים וטכנולוגיה ליום חוויתי ומלמד.

התלמידים עברו בין תחנות ולמדו על מפת כוכבי לכת, בנו מודל של החללית בראשית, התנסו בפלנדטריום ועברו פעילות חוויתית במעבדת הדימיון על בסיס ניסויים שנעשו בחלל. התלמידים שיחקו ולמדו בעזרת מפות חשיבה, פעילויות אינטראקטיביות ובניית מודלים ודגמים.

שבוע החלל הישראלי בבת-ים3 צלום דוברות עיריית בת ים

מירי לוי מנהלת אשכול הפיס: ״שבוע החלל הישראלי מתקיים השנה בסימן חיזוק תעשיית החלל הישראלית תחת הסלוגן ״יחד למען טכנולוגיית עתיד״. שמחנו לארח לפעילות מהנה ומלמדת את תלמידי בית ספר הרצל למדעים וטכנולוגיה ותלמידי חטיבת מלטון״.

לבנה גזל מנהלת בית ספר הרצל: ״הפעילות בשבוע החלל הישראלי התקיימה בצורה מגוונת וחווייתית והתלמידים למדו והעמיקו בנושא החלל. אני מודה לאשכול ולמלטון על שיתוף הפעולה וכן ירבו ימים שכאלה״.

יוספה רוזנבך מנהלת חטיבת מלטון: ״דווקא בימים אלה יש חשיבות רבה ללמידה מגוונת ופעילה שהתלמידים לוקחים בה חלק ומלמדים תלמידים צעירים יותר בנושא מרתק ומשמעותי״.

שבוע החלל הישראלי בבת-ים1 צילום דוברות עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות