n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אימה בחוף ראשון: גולש עם מצנח נעלם בשעת ערב ואותר בחוף פלמחים

אימה בחוף ראשון: גולש עם מצנח נעלם בשעת ערב ואותר בחוף פלמחים

כוחות של שיטור ימי, מד"א ומשטרה הוזעקו, לאחר שהגולש נקלע למצוקה. הוא נסחף לחוף של הבסיס הצבאי, שסגור לאזרחים, ואותר מאוחר יותר בחוף פלמחים. "לא היה ברור אם הוא טבע או נסחף ללב ים... היתה היסטריה בחוף", מספרת עדת ראייה

קייטסרפינג גלישה מצנח צילום PIXABAY
צילום אילוסטרציה PIXABAY

נס בחוף הים בראשון לציון: גולש עם מצנח נסחף בשעת ערב ללב ים ולא אותר במשך שעה ארוכה. בתום חיפושים הוא נמצא בריא ושלם ב… חוף פלמחים.

אתמול (שלישי) בסביבות השעה 20:00 התרחש האירוע החריג. מסתבר כי צעיר, שגלש באמצעות קייטסרפינג (גלשן עם מצנח, ב"ל), נסחף בגלל הרוחות החזקות ללב ים ונעלם. ספינה של שיטור ימי החלה בחיפושים אחריו ולמקום הוזעקו כוחות משטרה ומגן דוד אדום.

"אלו היו רגעים מאוד דרמטיים", מספרת אלה, צעירה שבילתה בחוף. "אף אחד לא ידע אם הוא נסחף ללב ים, כיוון שכבר היה חשוך ולא ניתן היה לאתר אותו. גם לא היה ברור אם הוא טבע או שהוא ממתין לסיוע. היתה ממש היסטריה בחוף".

אחרי שעה ארוכה התברר כי הצעיר נסחף לכיוון החוף של הבסיס הצבאי, שסגור לאזרחים, אולם גם באותם רגעים לא היה ידוע מצבו. בהמשך, כאמור, הוא אותר בחוף פלמחים בריא ושלם.

מהמשטרה נמסר כי הגולש חולץ ללא פגע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות