n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: גאלה של אלופים!

חולון: גאלה של אלופים!

הפועל חולון, ערכה את ערב הגאלה המסורתי שלה, הפעם כאלופת המדינה ובסימן 75 שנים למועדון. ראש העיר ברך, יוסי לוי הוצג כנשיא המועדון וקנה את כדור האליפות במכירה פומבית וגם המדים החדשים של האלופה, נחשפו לראשונה. הערב (חמישי) תנסה חולון להעפיל לגמר גביע ווינר כשתפגוש למשחק פיקנטי את פניני, מנקו ומי שסיימה רביעית בעונה האחרונה- מכבי תל אביב

הפועל חולון מדים שחקנים צילום רועי אסף
בגדי האלופה החדשים- צילום: רועי אסף

זה היה ערב של אלופים. הפועל חולון הוכיחה שוב כי משנה לשנה היא משתדרגת לא רק על המגרש, אלא גם בכל מה שקשור לנראות מסביב. אמש (רביעי) לקראת השעה 19:30, החלו אנשי המועדון לזרום אל רחבת תיאטרון חולון. שחקנים, מאמנים, אנשי הנהלה, תומכים, ספונסרים וגם ראש העיר מוטי ששון, עם סגנו ועוזרו האישי.

מרווין ג'ונס, מוטי ששון צילום רועי אסף

לאחר קבלת הפנים החיצונית, נכנסו האורחים אל האולם בתיאטרון חולון, שם פתח את הערב הכרוז וסמנכ"ל התקשורת גדי רבינוביץ, שהזכיר לכולם שהם נוכחים באירוע פתיחת העונה של לא אחרת מאשר אלופת המדינה שבמקרה השנה גם תחגוג 75 שנים להיווסדה. על המסך הוקרנו רגעי השיא מהפלייאוף האחרון עד לסיום המתוק והנפת הצלחת הזהובה.

גדי רבינוביץ צילום רועי אסף

מיד לאחר מכן, הוקרן סרטון בו נחשפו לראשונה המדים החדשים של הקבוצה והתקיימה הצגת שחקנים בה כל שחקן קיבל את הגופיה עם המספר והשם שלו.

קפטן הקבוצה החדש- כריס ג'ונסון, היה הראשון לשאת דברים, הודה בהתרגשות על הכבוד להיות הקפטן האמריקאי הראשון בתולדות הפועל חולון וגם הצהיר כי לדעתו הקבוצה החדשה טובה יותר מהקבוצה שזכתה באליפות האחרונה והוא מאמין שהנפת תואר גם העונה, זאת משימה בהחלט אפשרית.

כריס ג'ונסון שון דאוסון ג'ו רגלנד פרדי בורדיון הפועל חולון צילום רועי אסף

לאחר הצגת השחקנים, עלה אל הבמה ראש העיר מוטי ששון, סיפר על העבר העשיר שלו עם המועדון שידע עליות ומורדות וציין בחיוך שאין אחד מראשי הפועל חולון בעבר ובהווה, שהתחמק ממריבה איתו כשהנושא המרכזי תמיד היה כלכלי. ששון ציין כי בשנים האחרונות הקשר בינו לבין המועדון הוא הרבה יותר חם ואיחל לקבוצה להמשיך ולהביא עוד תארים לעיר.

מוטי ששון צילום רועי אסף

גדי רבינוביץ המשיך להפתיע כשהציג את אחד הספונסרים הגדולים של הקבוצה בשנים האחרונות- יוסי לוי, והודיע כי החל מהשנה הוא יכהן כנשיא המועדון. לוי הנרגש המשמש כמנכ"ל בבית ההשקעות "מור", סיפר על כך שמצא בהפועל חולון משפחה חמה והוא שמח להיות חלק מהמועדון הסגול. הוא לא שכח להודות לחבריו בהנהלה וגם לשלמה אייזיק, ששימש כיו"ר המועדון.

יוסי לוי צילום רועי אסף

מיד לאחריו עלה אל הבמה יו"ר הקבוצה- איתן לנציאנו, שסיפר על ההתקדמות שהמועדון עשה בשנים האחרונות, שיתף בחברות החמה שלו עם שלמה אייזיק שנכח באולם, הזכיר את שאר החברים שעזרו למועדון הזה לצמוח ולשבור שיאים וסיים עם תקווה ואמונה ש"עוד נמשיך ונעשה דברים מדהימים בליגה המקומית וגם באירופה."

איתן לנציאנו צילום רועי אסף

הערב המרגש הסתיים עם הופעתו של הסטנדאפיסט רוני ששון ועם חלוקת תשורה לאורחים שקיבלו מזכרת יפה מאלופת המדינה המכהנת.

רוני ששון צילום רועי אסף

כבר הערב (חמישי 21:00), תחזור חולוניה לפעילות על הפרקט כשתשחק בחדרה במסגרת חצי גמר גביע ווינר, מול מכבי תל אביב עם גיא פניני ורפי מנקו. המנצחת, תשחק בחודש הבא בגמר, מול הפועל תל אביב שהעפילה אחרי ניצחון בחצי, על הפועל ירושלים.

הפועל חולון צילום רועי אסף

(רועי אסף)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות