n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אחרי שטיילה בראשון לציון, מיילין הוחזרה הביתה לירושלים

אחרי שטיילה בראשון לציון, מיילין הוחזרה הביתה לירושלים

חתולה מירושלים נמצאה בראשון לציון והוחזרה למשפחתה על ידי השירות הווטרינרי העירוני

חתול מיילין צילום דוברות ראשון לציון

לפני חודש וחצי אבדה חתולה בשם מיילין במהלך נסיעה מירושלים למרפאה וטרינרית פרטית בראשון לציון. הבעלים של מיילין לא התכוונו לוותר על החתולה האהובה שלהם, אשר עלתה עמם ארצה לאחר פרוץ המלחמה באוקראינה, והחלו בחיפושים.

המשפחה פרסמה מודעה עם תמונתה של מיילין ברשתות החברתיות, ולא מעט פעילים למען בעלי חיים נרתמו באופן מיידי כדי לנסות ולאתר את החתולה.

השבוע, חודש וחצי מהיום שבו ברחה מהמנשא ונעלמה, דיווחה סיוון, תושבת העיר העובדת כמוקדנית במוקד 106 של העירייה, על חתולה טורטית שקפצה לתוך רכבה ונראית ביתית ואבודה. סיוון גם שמה לב כי החתולה הייתה עם פרווה מגולחת וסיכות ברגלה, וסברה כי ישנה משפחה שמחפשת אחריה.

הפניה הועברה לשירות הווטרינרי העירוני והמפקח יאיר מעין הגיע למקום ואסף את החתולה. ד"ר ילנה גינזבורג בדקה את החתולה ולאחר שאימתה את זהותה על ידי קריאת השבב, היא עדכנה את הבעלים המאושרים על מציאת החתולה האהובה שלהם.

הודות לסיוון שגילתה אכפתיות, חזרה החתולה בשלום למשפחתה בירושלים.

הבעלים של מיילין החתולה צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות