דף הבית / חדשות העיר / למען בעלי החיים

למען בעלי החיים

מי ליאור

ביום שבת האחרון הגיע זוכה תכנית ״גוט טאלנט-ישראל״ תומר דודאי למתקן האימוץ של עמותת ״ראשון אוהבת חיות״, על מנת לעודד אימוץ בעלי חיים.
דודאי, אמן האשליות מראשון לציון שכבש את הבמה וזכה בגמר תכנית הריאליטי ״גוט טאלנט ישראל״ במופעים מרהיבים שהותירו את השופטים, המנחים, הקהל ואת כל עם ישראל פעם אחר פעם המומים מיכולותיו המרשימות, החליט לשתף פעולה עם עמותת ״ראשון אוהבת חיות״ ולסייע להם בעבודתם המתמשכת מזה 15 שנים למען בעלי החיים באזור ראשון לציון והסביבה.
תומר, הידוע כחובב בעלי חיים מושבע, הגיע ביום שבת עם שלושת בניו למתקן האימוץ של העמותה, התרשם מפעילות המתנדבים ואף ביצע מספר מקסמיו לצוות המתנדבים הנרגש. בעמותה מציינים כי היה ברור מהמפגש כי מדובר באדם רגיש לבעלי חיים שמיד התחבר עם גור המיועד לאימוץ.
יו״ר העמותה, עופרה רוזנשיין, מספרת על המפגש: ״תומר הוא קסם של בחור, תרתי משמע. בכזו אהבה גדולה נרתם למען המטרה החשובה של אימוץ בעלי חיים והשאיר את כל צוות המתנדבים פעורי פה מיכולותיו. אנחנו מודים לו מקרב לב על הביקור והעזרה לתווך המשפחות המתאימות לכלבים ולחתולים שממתינים לבתים חמים ומאחלים לו עוד הצלחות גדולות בהמשך״.
עמותת ״ראשון אוהבת חיות״ היא עמותה למען בעלי חיים הפועלת בראשון לציון והסביבה. ימי אימוץ מתקיימים בכל שבת במתחם הספורטכיף בין השעות 11:00-14:00.

צילום: ראשון אוהבת חיות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות