n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אורחת קבועה במשחקי הגמר

אורחת קבועה במשחקי הגמר

ותיקי הפועל ראשון לציון בכדורגל עשו זאת שוב וגם השנה יתמודדו בגמר גביע המדינה, בתקווה שהפעם זה יסתיים עם התואר בידיים שלהם

צילום באדיבות ותיקי הפועל ראשון לציון
"הנה זה מגיע..." ותיקי ראשון לציון חולמים על הגביע- צילום פרטי

בעונה בה קבוצת הכדורסל ירדה ליגה וקבוצת הכדורגל הבכירה שרדה בליגה הלאומית ממש ברגע האחרון, אפשר בהחלט להתגאות בקבוצת הוותיקים של הפועל ראשון לציון שבפעם השנייה ברציפות העפילה אל גמר גביע המדינה!

העונה שעברה הייתה עונה מצויינת עבור שחקני ראשון לציון שסיימו כאלופי מחוז מרכז והגיעו גם לגמר אליפות המדינה וגם לגמר הגביע, אך לצערם דווקא במשחקים המכריעים הם הפסידו וסיימו את העונה ללא תואר.

השנה מקווים בראשון לציון שהתוצאה תהיה שונה והפעם הקבוצה תנצח את יריבתה- ותיקי מרחבים באר שבע שניצחה אותם בדיוק לפני שנה והיא מחזיקת גביע המדינה הנוכחית. קל זה בטח לא הולך להיות מול הקבוצה מהדרום שבשורותיה משחקים בין היתר גם מאור מליקסון ואביתר אילוז.

בדרך אל הגמר ניצחה הפועל ראשון לציון את ותיקי קריית מלאכי 2:0 משערים שכבשו אמיר בר ויניב בר כליפא. משחק הגמר, אחד מרגעי השיא של העונה, ישודר בשידור ישיר גם בערוץ הספורט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות