n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: שגריר בחריין הגיע לבקר בוולפסון

חולון: שגריר בחריין הגיע לבקר בוולפסון

שגריר בחריין בישראל אל ג'לאמה: "נבחן שיתופי פעולה הומניטאריים, לראשונה, בין ישראל ובחריין"

צילום דוברות וולפסון
צילום: דוברות וולפסון

שגריר בחריין בישראל, חאלד אל ג'לאמה, הגיע אתמול (שלישי, 9.11) לביקור במרכז הרפואי וולפסון. במסגרת הביקור אשר התקיים יחד עם הנהלת המרכז הרפואי וולפסון ועם עמותת 'הצל ליבו של ילד', הפועלת למען הבאת מאות ילדים מרחבי העולם לטיפולי לב מצילי חיים בישראל, פגש השגריר ילדים פלסטיניים המאושפזים בביה"ח ואת הוריהם ושוחח עמם.

מדובר בילדים המגיעים אחת לשבוע לאבחון וטיפול במחלות הלב שלהם, במסגרת מרפאה פלסטינית ייחודית. את הביקור הרשמי הבוקר ליווה גם שגריר ישראל בבחריין, איתן נאה.

השגריר נפגש עם מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל, יו״ר עמותת הצל ליבו של ילד, יורם כהן, ומנכ"ל העמותה סיימון פישר, על מנת לבחון שיתופי פעולה הומניטאריים עתידיים – לראשונה – בין המדינות, מאז נחתו הסכמי אברהם לכינון יחסים בין המדינות.

בתום הפגישה, סיירו הצדדים בבניין בית החולים החדש לילדים ע"ש סילבן אדמס, שם פגשו את הצוותים הרפואיים של המרכז הרפואי וולפסון וביניהם שלוש רופאות פלסטיניות מרצועת עזה ושני רופאים נוספים מזמביה ואתיופיה אשר לוקחים חלק בתוכנית השתלמות מקצועית מלאה בבית החולים בהובלת 'הצל ליבו של ילד'.

הביקור נחתם במפגש מרגש של השגריר עם עשרות ילדים מעיראק, מיאנמר, זמביה, אתיופיה, אוגנדה וניגריה אשר שוהים בימים אלו בבית הילדים של 'הצל ליבו של ילד', לאחר שעברו טיפול רפואי מציל חיים בישראל.

מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל: "אנו גאים להיות כה בולטים ומובילים בתחום ניתוחי לב בילדים וקרדיולוגית הילדים ולהציל מאות ילדים מהארץ ומכל העולם מדי שנה. אנו שמחים על ההזדמנות לשיתופי פעולה רפואיים הומנטריים ומחקריים עם ממלכת בחריין, ומאמינים כי בפעילות משותפת נוכל להעניק לילדים רבים נוספים בעולם לבבות בריאים וחיים ארוכים".

מנכ"ל הצל ליבו של ילד, סיימון פישר: "אנו נרגשים לפגוש את כבוד השגריר ולהציג לו את הפעילות ההומניטארית הישראלית למען ילדי חולי לב מכל העולם, מתוך שאיפה ואמונה אמיתית לפעול למען תיקון עולם. הסכמי אברהם פתחו הזדמנויות רבות להרחבת פעילות העמותה במדינות ערב ובאפריקה, ואנו מקווים שיווצרו כתוצאה מכך שיתופי פעולה פורים למען הצלת חיי הילדים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות