n
דף הבית / בת ים / כתב אישום נגד הנהג שהסיע את המחבל שרצח את אמיר חן ז"ל

כתב אישום נגד הנהג שהסיע את המחבל שרצח את אמיר חן ז"ל

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כתב אישום נגד הנהג שהסיע את המחבל שביצע פיגוע בת"א בתאריך 5.8.23 ורצח את הסייר אמיר חן ז"ל, תושב בת ים

מחבל רכב הסעות צילום דוברות משטרת ישראל
המחבל יורד מרכב ההסעות שהביא אותו לתל אביב. צילום: דוברות משטרת ישראל

בתאריך 5.8.23 הגיע מחבל שוהה בלתי חוקי לעיר ת"א במטרה לבצע פיגוע ירי, צוות סיירים של יחידת סל"ע מעיריית ת"א, הבחינו במחבל וחתרו למגע באומץ לב בזמן שהוא פתח בירי לעברם. הסיירים הצליחו לחסל את המחבל, אולם במהלך חילופי הירי נפגע הסייר אמיר חן ז"ל, תושב בת ים. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו בבית החולים.

מחקירת האירוע עולה כי המחבל הגיע ברכב הסעות ביחד עם עוד מספר שוהים בלתי חוקיים לעיר ת"א, לאחר שנהג ההסעות אסף אותם בתמורה לסכום כסף של 100 ₪. נהג ההסעות שאדי בן אחמד גאבר מהעיר טייבה יליד 87, הסיע את השוהים הבלתי חוקיים במודע כי אינם אוחזים באישורי שהייה כדין, וזאת כשהוא נוהג בפסילה של בית משפט מתאריך 1.1.23.

עוד עולה מכתב האישום כי נהג ההסעות הסיע מבאקה לת"א את השוהים הבלתי חוקיים וביניהם המחבל שתיאם עם נהג ההסעות מבעוד מועד את האיסוף שלו. במסגרת כתב האישום הרכב אשר שימש להסעת המחבל נתפס על ידי המשטרה ונמצא כעת בהליך חילוט לטובת המדינה.

יחידת התביעות הגישה כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד המסיע, בחשד להסעת תושבים ללא אישור שהייה ונהיגה בזמן פסילה לבית משפט השלום בת"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 12.18.07_d6325528

קטין וצעיר נוסף חשודים בגניבת קורקינטים בבת ים

תפריט נגישות