n
דף הבית / ראשון-לציון / רכילות מקומית ראשון לציון / היכל התרבות מאיר ניצן עם העונה הכי ישראלית

היכל התרבות מאיר ניצן עם העונה הכי ישראלית

היכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון יצא לדרך עם עונת מנויים חדשה בסימן "העונה הכי ישראלית שיש", הנותן מענה לקהל מבוגר כבילוי בשעה נוחה, הכוללת 4 הצגות בשעות אחה"צ, במהלכם יהנה הקהל ממפגש חברתי, כיבוד, שיח והצגה.

היכל התרבות
צילום: אבי קקון

היכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון יצא לדרך עם עונת מנויים חדשה בסימן "העונה הכי ישראלית שיש". היום נפתחה סדרת *תה – אטרון, מנוי ייחודי הנותן מענה לקהל מבוגר כבילוי בשעה נוחה, הכוללת 4 הצגות בשעות אחה"צ, במהלכם יהנה הקהל ממפגש חברתי, כיבוד, שיח והצגה. שילוב שמעניק חוויה מרתקת לצופה בתפיסה עמוקה יותר של תהליך היצירה ויכולת להתרגש יחד עם השחקנים.
ההיכל קושט בבלונים צהובים שהעבירו מסר "חזרנו לפעול אבל לא נחזור לשגרה עד להחזרת כל החטופים". הקהל נהנה ממבחר חליטות תה ומגוון עשיר של עוגיות. הסדרה נפתחה עם הקומדיה הישראלית, "בין קודש לחולון" שקדם לה שיח מקדים עם תסריטיאי, מנהל ישיבה בעבר על חייו כ"חרדי בחוץ וחילוני בסתר", אבי תפילנסקי. עוד בסדרה: "רוחל'ה מתחתנת", "איש הגשם", "מעבר לדלת" ו"אביבה אהובתי".
כי בהיכל התרבות מאיר ניצן ראשל"צ, תיאטרון זה לא רק הצגה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

e4efd74d-9450-48dd-97c1-c693cdcd618e

ראשון לציון: רגע אחרי החופה – ספיר תרמה את שיערה

תפריט נגישות