n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / ראשון לציון: רגע אחרי החופה – ספיר תרמה את שיערה

ראשון לציון: רגע אחרי החופה – ספיר תרמה את שיערה

e4efd74d-9450-48dd-97c1-c693cdcd618e

מאות האורחים שגדשו את גן האירועים טרויה שבמתחם בני ראם באשדוד התרגשו מאוד כשראו את ספיר אקנין ורועי כלימי צועדים אל החופה ונשבעים זה לזו, הם לבטח לא ציפו לאירוע מרגש לא פחות שהתקיים לאחר מכן ובו הכלה, החליטה להפתיע את האורחים ובספונטניות לגזור את שיערה כדי לתרום אותו לנשים חולות סרטן.
ספיר ״ניצלה״ את העובדה שחבר טוב של בעלה רועי, הוא מעצב שיער והטילה עליו את המשימה המבורכת והכל כך מרגשת שזכתה למחמאות רבות מהסובבים.

ספיר אקנין, עוד מעט בת 28 מראשון לציון, בעלת אקדמיה ללימודי ציפורניים עוסקת בתחום כשבע שנים בתור מדריכה ומשקמת העור והציפורן הטבעית.

רועי והיא חברים טובים כמעט עשור עוד מתקופת הצבא. תמיד היה בינינו ניצוצות אבל זה אף פעם לא התקדם למקום רציני. כשהם התחילו לצאת רועי שאל אותה ״למה דווקא עכשיו?״, והיא השיבה לו ״אני מאחלת לכל בחורה בישראל שתמצא גבר כמוך אז למה שאני בעצמי לא אקח אותך לעצמי?״ וכך יצא. מאז הזוג אימץ כלבה ועכשיו לאחר החתונה הם יתחילו לבנות את המשפחה הקטנה שלהם.

בשיחה עם ספיר אקנין-כלימי היא אומרת: ״פעמיים בחיי תרמתי שיער.לפני כ-5 שנים הבטחתי לעצמי לתרום שוב את שיערי ואמרתי שאעשה זאת מיד לאחר שאתחתן.אני מודעת לקושי הרב שנשים רבות חוות ואני מאושרת שיש ביכולתי לסייע להן, זאת זכות גדולה עבורי. החלטתי לגזור את השיער בספונטניות מלאה, ניצלתי את העובדה שחברו הטוב של בעלי הוא מעצב שיער, כך שלא היה לי חשש שהמראה לא יחמיא במהלך החתונה או לאחר מכן. אני מודה לכל האורחים היקרים שבאו לשמוח ולהתרגש איתנו בגן האירועים טרויה, ושנדע רק בשורות טובות בע״ה.״

צפו בסרטון:

צילום : חן כדורי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות