n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / קונים מכונת כביסה? טיפים ונקודות שחשוב לקחת בחשבון

קונים מכונת כביסה? טיפים ונקודות שחשוב לקחת בחשבון

מכונת כביסה היא ללא ספק ממכשירי החשמל הביתיים המרכזיים והחשובים ביותר, בלעדיו החיים שלנו היו הרבה יותר מסובכים. למעשה, רק כשמכונת הכביסה מתקלקלת או אינה מתאימה לצרכינו מסיבה זו או אחרת, אנו נוכחים לדעת ולהבין עד כמה היא בעצם חשובה וקריטית לניהול משק הבית

מכונת כביסה
קרדיט תמונה: קונסטרוקטה

מכונת כביסה היא ללא ספק ממכשירי החשמל הביתיים המרכזיים והחשובים ביותר, בלעדיו החיים שלנו היו הרבה יותר מסובכים. למעשה, רק כשמכונת הכביסה מתקלקלת או אינה מתאימה לצרכינו מסיבה זו או אחרת, אנו נוכחים לדעת ולהבין עד כמה היא בעצם חשובה וקריטית לניהול משק הבית. עבור כל מי שמתעניין ברכישת מכונה חדשה ו/או החלפת מכונת הכביסה הישנה, להלן כמה טיפים ונקודות מרכזיות שחשוב לקחת בחשבון בנוגע למכונות כביסה.

 

בחירת מכונת כביסה בעלת קיבולת המתאימה לגודל המשפחה

אחד השיקולים העיקריים שצריכים להנחות אותנו בעת בחירת מכונת כביסה חדשה הוא גודל המשפחה שלנו, או מספר האנשים אשר צפויים לכבס בגדיהם במכונה זו. כמובן שככל שהמשפחה שלנו רחבה יותר, כך נרצה לרכוש מכונה בעלת קיבולת גדולה יותר. שאלו את עצמכם – כמה כביסה אנחנו עושים בממוצע באמצע החורף, כאשר המשפחה כולה לבושה בבגדי חורף, מצעים לשמיכות חורפיות גדולות וכו'.

אך זהו אינו השיקול היחידי. פרמטרים מרכזיים נוספים בהם כדאי להתחשב בעת הבחירה בין דגמים שונים של מכונות כביסה הם דירוג אנרגטי, מהירות סחיטה וכמובן – תכניות כביסה. למשל – במכונות מסוימות נמצא תכניות מהירות של כ-15 דקות בלבד, תוכנית היגיינית אשר מיועדת לבגדי תינוקות ובגדים של אנשים בעלי עור רגיש במיוחד, תכניות חסכוניות במיוחד בתצרוכת החשמל, תכנית בעלת פונקצית השהייה המאפשרת להוסיף או להוציא פריטים ברגע האחרון ועוד.

 

מכונת כביסה עם פתח חזיתי מול פתח עליון

שני סוגים עיקריים ונפוצים של מכונות כביסה הם מכונות בעלות פתח קדמי מול מכונות בעלות פתח עליון. בגדול, ההמלצה כיום היא לרכוש מכונת כביסה עם פתח קדמי, מפני שהיא מתאפיינת במספר יתרונות מהותיים על פני מכונות עם פתח עליון – מכונה עם פתח חזיתי (קדמי) מתאימה יותר למשפחות ולמקומות בהם כמויות הכביסה גדולות יחסית (ובמיוחד משפחות עם ילדים קטנים), פשוט מפני שהן לרוב מכילות תוף גדול יותר ומאפשרות להכניס כמות גדולה יותר של כביסה בכל פעם. בנוסף, מכונות עם פתח קדמי חסכוניות יותר בתצרוכת המים שלהן באופן משמעותי לעומת מכונות בעלות פתח עליון. יתרון חשוב נוסף של מכונות עם פתח חזיתי נוגע לניצול המרחב העומד לרשותכם באופן אופטימאלי – כשפתח המכונה הוא בחזית ולא בחלקה העליון ניתן להשתמש גם בחלקה העליון, ולשים עליו למשל מייבש כביסה. כך מתקבל ניצול אפקטיבי הרבה יותר של השטח העומד לרשותנו.

 

מכונת כביסה עם אחריות ומתוצרת טובה

כמו עם כמה ממכשירי החשמל ה"כבדים" והמרכזיים האחרים בהם אנו משתמשים בבית, גם במקרה של מכונת כביסה קיימת חשיבות עצומה לזהות היצרן של מכונת הכביסה. ההמלצה הגורפת היא ללכת על מכשיריהם של יצרנים המוכרים כאיכותיים ומגיעים ממדינות הנחשבות למובילות בתחום, דוגמת גרמניה. מכונת כביסה תוצרת גרמניה תהיה לרוב אמינה ואיכותית הרבה יותר ממכונה מקבילה המיוצרת בסין…

כמובן שגם האחריות משחקת תפקיד משמעותי ביותר בבחירת מכונת כביסה – מדובר במכשיר שאנחנו שואפים כי ישמש אותנו במשך כמה וכמה שנים טובות קדימה. תעודת אחריות של יצרן איכותי, מוכר ונחשב בתחום זה תחסוך לנו הוצאות נוספות והרבה עוגמת נפש במידה והמכונה תתקלקל בשנים הקרובות.

 

מכונות כביסה של חברת BSH יבואנית המותגים בוש, סימנס וקונסטרוקטה

דוגמה מצוינת למכונות כביסה איכותיות אשר עומדות בכל הקריטריונים הנ"ל (ובעוד כמה קריטריונים חשובים נוספים לבחירת מכונת כביסה…) הן המכונות של חברת BSH –

זוהי חברה גרמנית מוכרת וותיקה אשר ידועה כאחת מיצרניות מכונות הכביסה המובילות בעולם. למעשה, קונסטרוקטה זו היא שפיתחה והמציאה את מכונות הכביסה בעלות הפתח החזיתי, המתאפיינות כאמור ביתרונות רבים ומשמעותיים על פני מכונות כביסה מסוגים אחרים ובפרט כאלו בעלות פתח עליון.

החברה מספקת כמובן אחריות מלאה וארוכת טווח עבור כל מוצריה, ומציעה מגוון רחב של מכונות כביסה מסוגים וגדלים שונים. כך יכולה כל משפחה למצוא את מכונת הכביסה האיכותית, המושלמת והמתאימה ביותר עבורה.

 

מכונת כביסה
קרדיט תמונה: קונסטרוקטה

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות