n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון פתחה את שנת הלימודים החדשה

ראשון לציון פתחה את שנת הלימודים החדשה

ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך והנהלת העירייה סיירו הבוקר בין בתי הספר בעיר וליוו את עשרות אלפי התלמידות והתלמידים הנרגשים החוזרים לספסל הלימודים.

ילדים תלמידים כיתה א צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

ההנהלה הבכירה של עיריית ראשון לציון ליוותה הבוקר (חמישי) מקרוב את פתיחתה הסדירה של שנת הלימודים. ראש העירייה רז קינסטליך סייר בין בתי הספר בעיר ואיחל באופן אישי לתלמידות ולתלמידים הנרגשים שנת לימודים פורייה ומוצלחת.

ילדים תלמידים גן צילום דוברות ראשון לציון

בשנת הלימודים תשפ"ג ילמדו בראשון לציון כ-50 אלף תלמידות ותלמידים ב-87 בתי ספר לפי החלוקה הבאה: 54 בתי ספר יסודיים, 25 בתי ספר על יסודיים ו-8 בתי ספר לחינוך המיוחד. במהלך שנת הלימודים הקרובה יפעלו בעיר 429 גני ילדים.

רז קינסטליך צילום דוברות ראשון לציון

ראש העירייה, רז קינסטליך: "זהו יום שבכל שנה מרגש מחדש, לראות את האושר ואת ההתרגשות בעיניים של התלמידים היקרים שלנו זו תחושה שקשה לתאר במילים. טרחנו ועמלנו רבות במהלך חודשי הקיץ על מנת לאפשר סביבת לימודים בטוחה נעימה ואני גאה לומר שעמדנו במשימה המורכבת הזו בהצלחה. ברצוני לאחל לתלמידות ולתלמידים שנת לימודים משמעותית בה יצליחו להבליט את הכישרונות הייחודיים שלהם ויגיעו להישגים".

רז קינסטליך מחזיק ילד צילום דוברות ראשון לציון

מחזיקת תיק החינוך, מ"מ ראש העירייה, עו"ד ליאל אבן-זהר: "מערכת החינוך בראשון לציון ממשיכה לצעוד קדימה ולהיות עיר החינוך של ישראל, עם פתיחתה של שנת לימודים נוספת. גם השנה השקענו עשרות מיליוני שקלים בשדרוג, פיתוח וחידוש מוסדות החינוך השונים על מנת להבטיח את העתיד הטוב ביותר עבור התלמידות והתלמידים היקרים שכה יקרים ללבנו.

תלמידות בית ספר צילום דוברות ראשון לציון

אני רוצה להודות לעובדי מינהל החינוך, ולעומדת בראשו אטי אדר, ולכלל עובדי העירייה והחברות הבנות, על ההשקעה המרובה שאין לי ספק כי תשא פירות מתוקים במיוחד גם השנה. ברכת הצלחה ובריאות לצוותי החינוך, לתלמידות ולתלמידים. שנת לימודים פוריה רגועה ומוצלחת".

רז קינסטליך אסף דעבול צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות עיריית ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות