n
דף הבית / כללי / סופר פארם: סניף חדש בראשון לציון בשכונת נרקיסים

סופר פארם: סניף חדש בראשון לציון בשכונת נרקיסים

סופר-פארם, רשת בתי המרקחת המובילה בישראל המונה כ-285 סניפים המופעלים ע"י זכיינים, ממשיכה להתרחב ומשיקה סניף חדש בשכונת 'נרקיסים' בראשון לציון. הסניף החדש מצטרף ל-11 סניפים קיימים בעיר ראשון לציון ושטחו עומד על כ-230 מ"ר.

סופר
צילום יח"צ

 

הסניף החדש שנפתח בכתובת רחוב ירושלים 116, ראשון לציון, מתפרס על שטח של כ-230 מ"ר, ויכלול את כלל מחלקות סופר-פארם המוכרות: בית מרקחת, קוסמטיקה והביוטי, טואלטיקה ואופטיקה תחת השם Erroca by Super-Pharm, ויפעל בימים א'-ה' בשעות 08:30-23:00, ביום ו' בשעות 08:00-15:30 ובשבת: חצי שעה לאחר צאת שבת עד 23:00.

 

לצד הרחבת פריסת סניפיה, מרחיבה רשת סופר-פארם גם את תחומי פעילותה: החל מפתיחת מרפאות חדשות של רשת מרפאות האסתטיקה ביוטי קליניק המתמחה בטיפולים אסתטיים, פתיחת חנויות הקונספט GALLERY, המציעים חווית ביוטי חדשנית בינלאומית עם מותגי-העל הבינלאומיים, ועד הרחבת שיתופי הפעולה עם מותגים מובילים באתר סופר-פארם אונליין. 

 

איל כהן זכיין ומנהל סניף סופר-פארם נרקיסים ראשון לציון: "אני שמח ונרגש על פתיחת הסניף החדש של סופר-פארם בראשון-לציון. אנו מבטיחים לעשות כל שביכולתנו על מנת לספק את השירות הטוב ביותר לכל לקוחות הסניף". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות