n
דף הבית / בת ים / מי מנסה לשים רגליים ללוחם מבת ים?

מי מנסה לשים רגליים ללוחם מבת ים?

אלוף ה-MMA מבת ים, חיים גוזלי, מתכוון לתבוע מספר אזרחים שמנסים להכשיל את האירוע הענק אותו הוא מארגן וצפוי להתקיים בחודש הבא בהיכל מנורה בתל אביב

חיים גוזלי שגריר בחריין בישראל ורעייתו. צילום- שגרירות בחריין
חיים גוזלי עם שגריר בחריין בישראל- צילום: שגרירות בחריין

בחודש הבא בתאריך 09.03.2023, יתקיים בהיכל מנורה ביד אליהו תל אביב, מופע אומנויות לחימה ענק אותו מארגן לא אחר מאשר אלוף ה-MMA מבת ים, חיים גוזלי. בין היתר, יגיע לתל אביב ארגון "ברייב" השייך לנסיך בחריין, חאלד בן כליפה.

אך נראה כי העובדה שגוזלי הפך בשנים האחרונות גם לאושיית רשת ולא מפחד להביע את דעתו, בעיקר הפוליטית, בפני מאות אלפי עוקביו, גורמת לאנשים מסוימים לחפש ולהזיק לגוזלי וגם לנסות ולפגוע באירוע המתוכנן.

לטענתו של גוזלי, מספר אנשים החליטו לפגוע במכירות הכרטיסים לאירוע ומוציאים הודעות כוזבות על כך שנגמרו הכרטיסים. גוזלי הזועם, החליט שהוא מפסיק לשתוק והצהיר כי כל מי שינסה לפגוע באירוע, ייתבע ובענק.

חיים גוזלי: "מי שמכיר אותי יודע ששנים אני עוסק בתחום אומניות הלחימה , ופורץ דרך ישראלי בכל הקשור לגיו גיטסו וMMA בישראל. השקעתי את כל חיי בקידום הספורט בישראל ,תוך תמיכה בלוחמים ישראלים בארץ ובעולם.

לצערי, בגלל דעותיי הימניות, לא קיבלתי חשיפה כמו ספורטאים אחרים ולאורך כל הדרך נתקלתי בקשיים וסירובים מהעיתונות, הטלוויזיה ושאר גופים ממשלתיים. לא קל להיות ימני,כשאתה צריך את התקשורת הישראלית. בסופו של דבר הבאתי את ספורט הMMA לקדמת הבמה.

אני הישראלי הראשון שהתחרה באבו דאבי ADCC כבר בשנת 2005. הבאתי את ארגון ׳אבו דאבי׳ לישראל. הבאתי לישראל גם את ארגון ׳בלאטור׳-הארגון השני בגודלו בעולם ל-4 שנים רצופות, בהן קהל המונה עשרות אלפי צופים ,ושידור מישראל לכ-165 מדינות בשידור חי. התחריתי בכל העולם,תמיד עם הדגל, תמיד גאה להיות יהודי וישראלי. אני הראשון מישראל,שהתחרה במדיסון סקוור גארדן בפורום בלוס אנגלס, עם הישגים מטורפים. אני בן 49 ועודני נלחם, ורק בזכות האהבה לספורט.

חיים גוזלי צילום יחצ2

"תמיד עם הדגל" צילום: יח"צ

כידוע, אני מתכנן אירוע היסטורי בו אביא את ארגון ׳ברייב׳ לישראל , ארגון השייך לנסיך בחריין. זהו שיתוף הפעולה הראשון בין המדינות בספורט. מאז פרסום האירוע מקבץ גיבורי מקלדת החליטו לפגוע בשמי הטוב ,תוך שהם מנסים להרוס את הפרוייקט הכי גדול וחשוב שעשיתי בחיי. אותם ״גיבורי מקלדת״ כתבו בקבוצות ספורט של עשרות אלפי אנשים ,שכל האירועים שלי מכורים,שאני גנב ועוד.

הפעם הם חצו קו אדום ,לא רק שהעלילו עליי עלילות חסרות שחר שכל קשר בינם לבין המציאות שקרי בהחלט, הם בשיא חוצפתם כתבו לאנשים לא לרכוש כרטיסים לאירוע. אנשים שאוהדים את הספורט כותבים לקהל של עשרות אם לא מאות אלפים לא לרכוש כרטיסים לאירוע הכי חשוב שהולך להיות בישראל.

החלטתי לא לשתוק יותר ,והגשתי תביעת דיבה בגין לשון הרע, פגיעה בשמי הטוב וכמובן שיימינג לאירוע שלי.התביעה הוגשה בבית משפט באמצעות עורך הדין קובי וקנין. הגיע הזמן לסתום לאנשים את הפה! אין בעיה לכתוב דברים כשלא מסכימים, גם אני מביע דעתי בנושאים מסויימים, ואני גם יודע לקבל ביקורת כשצריך, אבל יש לי בעיה עם שקרים ונסיונות להרוס למישהו את העסק ואת שמו הטוב. הגיע הזמן לשים סוף לשנאת חינם."

חיים גוזלי צילום בלאטור ישראל

צילום: בלאטור ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות