n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / בעל עסק, כל הסיבות למה אתה חייב שתהיה לך חנות אינטרנטית

בעל עסק, כל הסיבות למה אתה חייב שתהיה לך חנות אינטרנטית

חנות אינטרנטית היא MUST לא מדובר עוד על מותרות או גימיק של הגדולים מאוד. סביר כי עסק שלא און ליין בטווח הקרוב כבר לא יהיה קיים

חנות אינטרנטית
קרדיט תמונה: shutterstock

"הזמנים משתנים ואנחנו משתנים איתם" וניתן לראות כי השינוי מגיע כמעט לכולם. חנות אינטרנטית היא MUST לא מדובר עוד על מותרות או גימיק של הגדולים מאוד, כל מותג מקטן ועד ענק חייב להיות שם. עסק שלא עולה און ליין סביר להניח שבטווח הקרוב כבר לא יהיה קיים. עכשיו, אחרי שקבענו בנחרצות את העניין חשוב להבין את הסיבות לכך שכל עסק חייב לפתוח חנות מקוונת בקניון הגדול בעולם.

  • אינטנסיביות – העולם של היום דורש מכולם להיות זמינים ללא הפסקה, זה אולי לא טוב לאנשים אבל יכול להיות מעולה לבעלי עסקים. חנות מקוונת יכולה להיות פתוחה 24/7 ניתן לבצע בה רכישות בכל שעה ומכל מקום בעולם. כך שגם כאשר מסיימים את יום העבודה השגרתי האתר ממשיך לעבוד כרגיל וכל אחד יכול לבצע רכישה בכל שעה שנוחה. זה יותר מצב אידיאלי של המשכיות ושגשוג בטווח הקצר והארוך גם יחד.
  • חסכון – ללא ספק חנות מקוונת מהווה חסכון משמעותי של הוצאות קבועות ומשתנות. עסק אשר מוכר את מרכולתו בחנות פיזית חייב לשלם מגוון רחב של תשלומים החל משכירות גבוהה, מיסים חונקים, חשמל, אבטחה, שכר עבודה ועוד. עוד לפני שהתבצע הרכישה כבר ההוצאות זורמות. חנות אינטרנטית אינה דורשת הוצאות קבועות גבוהות. אמנם הקמה של חנות מקוונת דורשת השקעה אך כאשר בונים אותה בצורה מקצועית, מנהלים אותה ועובדים בה נכון החזר ההשקעה הוא בהחלט מהיר.
  • אופק חדש ומרגש – כל עסק גם הוותיק והמוערך ביותר בתחומו מגיע למיצוי בשלב מסוים, הקמה של חנות מקוונת מעניקה אפשרות לייצר אפיק רכישה חדש וכך גם להגיע לקהלים חדשים. יש כאן גם הזדמנות להגדלת רווחים וגם ריגוש שיווקי. הרענון הזה משפיע על כל העסק ויוצר אפקט משמעותי הניכר גם בהכנסות.
  • חשיפה עצומה – באמצעות פלטפורמת האינטרנט ניתן להגיע לאין ספור קהלים חדשים בארץ ובעולם. מה שבעבר היה דורש משאבים ניהוליים ושיווקיים עצומים, היום יכול להתבצע בלחיצת כפתור ובאמצעות שיווק דיגיטלי מדויק.
  • ריענון – תהליך הקמה ובנייה של חנות אינטרנטית מאפשר לבעל העסק לבצע חשיבה עסקית מחודשת וריענון אסטרטגי לכל המחלקות. מאחר שהחנות צריכה להתממשק עם כלל הפעולות העסקיות והשיווקיות זה יעודד את ההנהלה והבעלים להתמודד עם זוגיות מאתגרות שידרשו מענה.
  • מיקוד ודיוק – מאחר שחנות אינטרנטית דורשת שיווק מדויק יש כאן הזדמנות לעשות סדר בתוכנית השיווק הכוללת של העסק, לרענן אסטרטגיה, לדייק קהלים ולהגיע אליהם ישירות באמצעים שיווקיים מגוונים. זה הזמן להקפיד על האופן בו מועברים מסרים ויזואליים וורבליים, לא להקל ראש בדרך בה מוצג המותג וכיצד הוא שומר על עצמו בתוך ים התחרות.
  • הזדמנות לעשות "רעש" טוב – תמיד חלמתם על שיווק בדרכים חדשות, הקמת האתר מאפשרת סיבה או תירוץ לחגיגות. כי אם לא ידעו שהאתר קיים וניתן לרכוש דרכו הוא יעמוד כאבן שאין לה הופכין והמכירות לא יתבצעו. פרסום נכון יעשה את האפקט הרצוי ויגביר את הטראפיק ואת הרכישות.
  • בגרות עסקית – כל עסק חייב להביט על עצמו לאחר תקופה ולרענן את החזון, המטרות והיעדים. כולם רוצים לצמוח, לגדול ולהתרחב אבל לא כולם מבינים איך לעשות זאת נכון. ללא ספק, אחד מכלי הצמיחה הוא אתר מכירות שנותן בוסט לעסק. הצמיחה הזאת מתקיימת בשני רבדים, ברמת מקרו וברמת מיקרו. כאשר מביטים על עסק עם חנות אינטרנטית ניתן לראות שהחנות מייצרת לעסק אפשרויות רווח חדשות, הרחבת מעגלי הלקוחות ועוד משרות. האתר חייב לעמוד בסטנדרטים של מצוינות מכל הבחינות וזה דורש כח אדם מקצועי, מהימן ורתום.

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות