דף הבית / חדשות העיר / מחפשים את אורן

מחפשים את אורן

רונן דמארי

אמו המודאגת של אורן, אתי מזרחי ביקשה להעביר לו מסר: "אורן, אני רוצה שתהיה איתי בקשר אני רוצה לעזור לך, תהיה בקשר אתה הבן שלי אני אוהבת אותך. אורן, תתקשר אליי אני לא ישנה בלילות".

המשטרה פתחה בחיפושים נרחבים אחריו, כאשר החברה לביטחון בראשל"צ מסייעת ככל יכולתה בכל הקשור לתחומי העיר.

מנכ"ל החברה, מוטי נחמני, סיפר השבוע ל"גל גפן": "מהשבוע שעבר התמונות של הנעדר נמצאות בכל הניידות שלנו. ישבתי עם העמותה שמסייעת באיתור נעדרים ואני חושב על כל מיני דרכים יצירתיות לסייע עוד יותר למשפחה להרחיב את הפרסום בנושא הזה, לשים מודעות של הנעדר בבתי ספר אבל צריכים לקבל אישורים לכך. עם זאת, יכול להיות שהוא כבר לא נמצא באזור".

-על מה מתבססת ההערכה?

"על פי המידע שקיבלנו, מדובר ברוכב אופניים מקצועי שגם רוכב למרחקים ארוכים, הוא יכול להגיע גם לאילת עם האופניים. אנחנו לא יודעים אם הוא יצא עם האופניים או לא, מי שמנהל את החקירה לעומק זו המשטרה. דיברתי ביום שישי עם מפקד התחנה והוא אמר שבמקביל לחקירה מתנהלים חיפושים. הניידות שלנו פרושות בעיר ונפעיל גם את סיירי המצלמות שלנו שיחפשו אותו. אנחנו לא גוף חוקר ולא יכולים ללמוד על ההתנהלות שלו ביום יום, אבל החברה נרתמה לטובת הנושא. בדרך כלל כשיש נעדר תושב העיר, שולחים לנו תמונה שלו. הניידות שלנו מחוברות למשטרה והם זקוקים לעיניים שלנו בשטח, מופעל מאמץ משותף להביא לאיתורו".

ראיתם את הנעדר? גובהו 1.80 מ', מבנה גוף רזה, שיער קירח ועיניים שחורות.

כל היודע דבר על מקום הימצאו, מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת ראשל"צ בטלפון 03-9609445 או 03-9609444.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות