n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: העירייה תשלם את החזר ההוצאות המשפטיות של דב צור

ראשל"צ: העירייה תשלם את החזר ההוצאות המשפטיות של דב צור

לפי הנוהל הקיים, מקרים שבהם מעורב נבחר ציבור או עובד ראשות בתהליך משפטי אזרחי או פלילי, שבהם חל הנוהל למימון ההוצאות המשפטיות, יש להוכיח קשר סיבתי ישיר בין מילוי תפקידו לבין המעשה או המחדל נשוא ההליך המשפט

דב צור. צילום באדיבות העירייה
דב צור. צילום באדיבות העירייה

בישיבת ההנהלה שהתקיימה אתמול, דנו בבקשתו של ראש העיר לשעבר דב צור, על החזר עבור הוצאות המשפטיות בהם נחקר צור בתיק החקירה המכונה "פרשה 1803" שנחקרה ע”י יאח”ה בלהב 433. ב-13במאי השנה נסגר התיק ע"י פרקליטות מחוז תל אביב נגד  צור והוחלט כי לא יוגש כתב אישום וכן נגנז התיק הפלילי נגדו.

כעת מבקש צור לפי נוהל מימון הוצאות משפטיות של השלטון המקומי, אשר מטרתו לאפשר החזר מימון של נבחר ציבור או עובד רשות המקומית את התשלום.

לפי הנוהל הקיים, מקרים שבהם מעורב נבחר ציבור או עובד ראשות בתהליך משפטי אזרחי או פלילי, שבהם חל הנוהל למימון ההוצאות המשפטיות, יש להוכיח קשר סיבתי ישיר בין מילוי תפקידו לבין המעשה או המחדל נשוא ההליך המשפטי.

הנוהל שמאפשר מימון הוצאות משפטיות באמצעות הסדר ביטוחי יתקיים רק על עובד או נבחר ציבור שיצא זכאי, וכך יצא דב צור.

סמוך לאחר חקירתו של דב צור העבירה העירייה לידי חברת הביטוח דיווח אודות המקרה, חברת הביטוח שקלה והותירה עתודות כספיות לצורך שיפוי העירייה ככל שתידרש, העירייה בחרה להפעיל את פוליסת הביטוח במתן שיפוי לדב צור, ובכך תישא בהשתתפות העצמית סכום של 16,130 שקלים.

הבקשה תאושר בישיבת המועצה שתתקיים ביום רביעי הקרוב. 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות