n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מחזירים אהבה לעובדי הניקיון של וולפסון

מחזירים אהבה לעובדי הניקיון של וולפסון

עובדי הניקיון של המרכז הרפואי וולפסון שנקראו למתקן שורה בתחילת הלחימה, קיבלו תעודות הוקרה

עובדי ניקיון תעודת הוקרה צילום דוברות וולפסון
צילום: דוברות וולפסון

השבוע, התקיים במרכז הרפואי וולפסון טקס הוקרה והענקת תעודות, לעובדי הניקיון שנקראו לנקות מתחמים וחדרי מתים במתקן שורה, בתחילת הלחימה. בין העובדים אשר קיבלו את תעודות ההוקרה: וורקו יהאלו, אנדהינו אמביעלה ודסטאו סוונך שהתנדבו למשימה בהובלת המנהל האדמיניסטרטיבי של וולפסון, יניב ופוגל ומנהל המשק במרכז הרפואי וולפסון, ברק נונא.

משרד הבריאות פנה לבית החולים וולפסון בבקשה לסייע בניקיון המתחם של מחנה שורה ביום רביעי אחרי השבת השחורה כאשר מספר הנרצחים התחיל להתגלות בכדי שיסייעו בניקוי המקום: "ביקשו ממני ללכת ואמרתי כן, כי אני תמיד מוכן לעזור, מאמין שבמדינה שלנו תמיד צריך לעזור אחד לשני", מספר אמביעלה בן ה-24 תושב פתח תקווה ואב לשניים, "הסבירו לנו מה יהיה שם, אבל לא יכולתי לדמיין את המראות עד שהייתי שם. יחד עם זאת, למרות הקושי, אין לי בעיה לעזור גם בהמשך," אומר אמביעלה. "כולנו מקווים שלא יהיה עוד צורך כזה לעולם, אבל אם יהיה צריך, הייתי רוצה לבוא שוב. זה המעט שיכולתי לעשות עבור המשפחות. הלוואי רק שהיה אפשר להחזיר אותם לחיים".

יניב פוגל מנהל אדמיניסטרטיבי במרכז הרפואי וולפסון: "במקום שאין אנשים, השתדל להיות איש, כך נכתב בפרקי אבות. קיימנו טקס והענקת תעודות למספר עובדים שנקראו למשימה המורכבת. מדובר במשימה קשה ולא נעימה אבל הכרחית ביותר ועם תחושת שליחות רבה, מתוך הבנה שבמלחמה יש משימות שחייבות להיעשות. אני מלא הערכה כלפי הצוות על ההירתמות והביצוע. רוח ההתנדבות והעשייה שלהם גם בשעה קשה זו, איננה ברורה מאליו וראויה להערכה רבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות