n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / שלב נוסף בהתחדשות העירונית ברמת אליהו: מבנה ברחוב זלמן שניאור נהרס

שלב נוסף בהתחדשות העירונית ברמת אליהו: מבנה ברחוב זלמן שניאור נהרס

עיריית ראשון לציון הרסה היום (חמישי) מבנה ללא היתר ברח' זלמן שניאור 51, שנבנה על שטח ציבורי לפני שנים רבות ואשר שימש כמכולת שכונתית. ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו עולים היום שלב נוסף בפרויקט ההתחדשות הענק ברמת אליהו. אחרי שנים רבות של הבטחות, אני שמח סוף סוף לראות בשטח איך השכונה מתקדמת ומשנה את פניה – וזה בהחלט מרגש"

הריסת מבנה בלתי חוקי צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

עולים שלב נוסף בהתחדשות העירונית ברמת אליהו: היום (חמישי) הרסה עיריית ראשון לציון מבנה ללא היתר בנייה ברח' זלמן שניאור 51. מדובר במבנה שנבנה על שטח ציבורי לפני שנים רבות ואשר שימש כמכולת שכונתית. בשטח שהתפנה מקודמת כיום תוכנית מפורטת אשר תכלול מסחר, מגורים, כבישים חדשים ושטחים ציבוריים פתוחים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו עולים היום שלב נוסף בפרויקט ההתחדשות הענק ברמת אליהו. אחרי שנים רבות של הבטחות, אני שמח סוף סוף לראות בשטח איך השכונה מתקדמת ומשנה את פניה – וזה מרגש אותי. זה עוד צעד חשוב שלנו בקידום הפרויקט למען התושבות והתושבים במטרה לשנות את פני השכונה".

נזכיר, כי ראשון לציון מדורגת בין עשרת הערים המובילות בהתחדשות עירונית, וכיום מקודמים ברחבי העיר למעלה מ-200 מיזמי התחדשות עירונית. גולת הכותרת היא הפרויקט הענק בשכונת רמת אליהו שנחשב לאחד מהפרויקטים הגדולים בארץ.

השכונה עתידה לעבור בשנים הקרובות מתיחת פנים ולשנות את פניה עם בנייתן של כ-5,500 יחידות דיור במקום 2,600 כיום, שדרוג התשתיות במקום, סלילת מערכת כבישים חדשה עם שבילי אופניים, סלילת נתיבי תחבורה ציבורית, הקמת מדרכות רחבות והסמיכות לרכבת הקלה ולתחנת מטרו.

בזכות אלה נחשבת כיום שכונת רמת אליהו לאחת השכונות המבטיחות למשקיעים, ומומחי נדל"ן מעריכים כי המחירים בשכונה צפויים לעלות בעשרות אחוזים – הרבה בזכות פרויקט ההתחדשות העירונית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. הרגתם מבנה אחד לא חוקי ואתם חושבים שזה הישג גדול? פינוי בינוי לא יהיה ברמת אליהו ב 30 שנה הקרובות מאיר התושבים לא מרוצים מהתמורות הגורפות הנמוכות שהוצעו להם בעיקר לא לפנות אותם מהשכונה ולהעביר אותם לשכונות אחרות .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות