n
דף הבית / אוכל / כששמים את הלב במנה היא בטעם ווק סושי 9

כששמים את הלב במנה היא בטעם ווק סושי 9

היא קטנה, היא אינטימית, היא קסומה והאוכל? פשוט וואו. אם אתם קופצים לשוק הפשפשים תעשו לעצמכם טובה: כנסו ל-WOK SUSHI 9 ותגלו מקום שיודע לשלב נשמה ולב גדול עם מנות מדויקות וטעימות, מחירים הוגנים ואווירה צעירה. לא תתחרטו. מילה של בתי

IMG-20230620-WA0125

חשבתם שאתם יודעים הכל על אוכל אסייתי? שטעמתם וחוויתם כל מנה מהמזרח? כנראה שעדיין לא ביקרתם במסעדת ווק סושי 9. כל מי שאוהב מסעדות אסיאתיות יתחבר מיד לטעמים ולמקום.

בלב שוק הפשפשים ברחוב יהודה מרגוזה נפתחה לא מכבר מסעדה קטנה, אינטימית, מלאה בקסם ואותנטיות. והאוכל בה? (קבלו ספויילר) טעים בטרוף.

תוכלו למצוא בה את כל סוגי המנות האסייתיות ולדמיין שאתם יושבים, נניח, באי קסום בתאילנד ומקפיצים לכם על הוואק אטריות עם טיבול מושלם. כזה.

כבר בכניסה למסעדה מקבלים הסועדים 'טעימה' ממה שמצפה להם וחווים את חווית האירוח המיוחדת: ריח משכר של אוכל טוב, לא תעשייתי, ביתי, כזה שעושים מכל הלב (שאין כמעט בנמצא היום).

נגיע לתכל'ס. מה יש לאכול ולנשנש?

התפריט מורכב מראשונות, כמו אגרול עוף (12 שקלים ליחידה). טעמתי והיה טעים ברמות (קראנץ בחוץ, טעים בפנים), אורז מאודה מצוין ומתובל היטב (12 שקלים), אדממה, מרקים ועוד.

לפני העיקריות יש מנות wok. תקשיבו לי טוב: זאת היתה הפתעת הערב! ים של טעמים התערבבו לי בפה: מתוק, חמוץ וחריף. האטריות המעולות היו בגודל הנכון והבשר והעוף היו טעימים ולעיסים כמו שאמורים להיות. בעולם הקולינרי במזרח הרחוק זו מנה מוכרת ומי שאוהב טעמים חריפים ופיקנטיים – מדובר במנה מצוינת, מתובלת נהדר ומדויקת עם טעמים שמורגשים היטב! וואו.

המנה היתה גדולה, מפנקת והספיקה לשני אנשים רעבים מאוד והיא עולה 55 שקלים.

IMG-20230620-WA0083
צילום: בתי לוין

 

 

Wok צמחוני עולה 39 שקלים, wok עוף וטופו 45 שקלים, ויש גם שני סוגי טיבול במוקפצים:GREEN wok שמטובל ברוטב קארי, בזיליקום מלזי וקרם קוקוס, או את הred wok של רוטב קארי אדום, קרם קוקוס ופיקנטי. אני מודה, אני וחריף לא החברים הכי טובים, אז הלכתי על מנת ה GREEN-המסקרנת. מה אגיד, מנה פנטסטית ומפתיעה.

ויש גם בשורה לאוהבי הסושי: במקום מגישים סושי אמיתי, כזה שהאורז מבושל במידה הנכונה והדגים טריים. המנה מוגשת באופן מוקפד והמחיר? כזה שתרצו להזמין לעבודה, לערב חברים וגם לבית. אכלתי את קומבינציית הסלמון שכללה: 8 יחידות סלמון, 8 יחידות פוטומאקי סלמון, אבוקדו ובטטה, 4 יחידות סושי סנדוויץ' סלמון, אבוקדו ובצל ירוק ו-2 יחידות ניגירי סלמון. וכל זה רק ב-79 שקלים. הטעם העלה זיכרונות רחוקים מהמזרח ובעיקר געגועים

 

יש גם עיקריות אורז בתפריט כמו שניצל עם אורז יפני, עוף בקרמל שזה עוף בטמפורה, קוביות בטטה, בוטנים ברוטב סויה וקרמל ועוד.

המקום אינטימי וקסום, משרה אווירה צעירה והשירות מצוין (לא מעיק, להפך). אם אתם קופצים לשוק הפשפשים תעשו לעצמכם טובה: כנסו ותקבלו דוגמא מצוינת למקום שיודע לשלב נשמה ולב גדול עם טעמים מדויקים וטעימים. שילוב מנצח של מחירים הוגנים, אוכל מעולה, שירות מצוין ואווירה נפלאה. לא תתחרטו.

מילה של בתי לוין.

 

WOK SUSHI9, רחוב יהודה מרגוזה 4, שוק הפשפשים, תל אביב-יפו.

פתוח כל השבוע משעה 11:00 עד 23:30.

טלפון: 054-5708050, 052-5992989

 

IMG-20230620-WA0122

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. גם טעים גם יחס מדהים ושפע במחיר לכל כיס !!!

  2. 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  3. ממש טעים , שירות מספר 1 . ממליץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות