n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גני תקווה כבשה את הפסגה, ניצחון דרמתי לגבעת שמואל

גני תקווה כבשה את הפסגה, ניצחון דרמתי לגבעת שמואל

הקבוצה מליגה ג' שחולמת על עלייה, נראית בדרך הנכונה ועלתה לפסגת הבית העליון של מחוז שרון עם ניצחון גדול על בני רעננה. גם גבעת שמואל עדיין בתמונה עם ניצחון דרמטי על נתניה

חגיגות הניצחון צילום הפועל גני תקווה
הגיעו לפסגה. צילום: הפועל גני תקווה
רועי אסף

זה היה קרב ישיר על המקום הראשון ושחקני גני תקווה עם מחצית שנייה אדירה, רשמו ניצחון 4:2 ועלו לפסגה. בגני תקווה מאוד רצו לנקום ביריבה על ההפסד בסיבוב הקודם אך ההתחלה הייתה דווקא של האורחים מרעננה. בדקה ה-28, הם עלו ליתרון של 1:0, תוצאה שנשמרה עד למחצית.

במחצית השנייה השחקנים של משה ריי, כאילו יצאו מלוע של תותח. בדקה ה-55 היה זה כפיר עטיה שכבש את שער השוויון, אך החגיגות לא נמשכו הרבה זמן כי שתי דקות לאחר מכן, הצליחה רעננה להחזיר לעצמה את היתרון עם שער שני שלה במשחק.

כפיר עטיה- צילום מיכאל מיקי כהן גני תקווה

הראשון לכבוש- כפיר עטיה. צילום: מיכאל "מיקי" כהן, הפועל גני תקווה

גני תקווה המשיכה ללחוץ ובדקה ה-70, אדיר נחמיאס עבר מספר שחקני הגנה של רעננה וסיים עם הכדור ברשת שקבע 2:2. עם השערים בא בתאבון וגני תקווה לא הורידה את הרגל מהגז. בדקה ה-75, בר מזרחי השלים את המהפך עם שער שלישי ובדקה ה-84 השלים אדיר נחמיאס צמד אישי וחתם את תוצאת המשחק.

כובש השער הראשון ואחד המצטיינים במשחק- כפיר עטיה, אמר ל"גל גפן": "המטרה לשמה הגעתי זה לעלות את גני תקווה ליגה. יש פה קבוצה מצויינת, צוות ושחקנים מדהימים ואני בטוח שנעמוד במטרה".

אדיר נחמיאס צילום מיכאל מיקי כהן הפועל גני תקווה

אדיר נחמיאס עם צמד- צילום: מיכאל "מיקי" כהן, הפועל גני תקווה

גם נציגת הבקעה השנייה בבית העליון- מכבי גבעת שמואל, עדיין לא ויתרה על חלום העלייה ורשמה אף היא ניצחון חשוב 2:1 על מכבי השרון נתניה. אחרי מחצית מאופסת, ערן שינה העלה את גבעת שמואל ל- 1:0 בדקה ה-53.

הדרמה האמיתית החלה בעשר הדקות האחרונות כשבדקה ה-83 הצליחה נתניה להשוות. נראה היה ששתי נקודות הולכות לאיבוד, אך אז הגיע שער הניצחון בדקה ה-88 מרגליו של שגיא ויטקובסקי, והגבעה אוספת 3 נקודות חשובות מאוד להמשך המאבק על עליית הליגה.

במחזור הקרוב גני תקווה תצא למשחק חוץ באריאל וגבעת שמואל תצא למשחק חוץ בהרצליה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות