n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: תקציב של מיליארד ו-200 אלף ש״ח הוצג מהשרה מירב כהן

ראשון לציון: תקציב של מיליארד ו-200 אלף ש״ח הוצג מהשרה מירב כהן

השרה מירב כהן הציגה ב״אחוזת ראשונים״ את מתנת החג לקשישים ניצולי שואה: תקציב של מיליארד ו-200 אלף ש״ח

WhatsApp Image 2022-09-28 at 14.04.10
צילום יחצ מימין עודד מור -מנכל אחוזת ראשונים , השרה מירב כהן וטלי שקרצי -מנהלת תרבות

רגע לפני החג הגיעה השרה לשוויון חברתי וגמלאים, מירב כהן , ל״אחוזת ראשונים״ על מנת לפגוש את הדיירים ולשוחח איתם על ענייני המשרד. דיירי הבית זוכים לסדרת מפגשים עם נבחרי ציבור לקראת הבחירות כחלק מתפיסת הבית סביב חשיבות המעורבות החברתית, האפשרות להשפיע ולעצב את סדר יומה של מדינת ישראל. סדרת המפגשים בשיתוף "המרכזים לצדק חברתי" בראשון לציון, בהובלת אופיר דקל: "חשוב לנו לאפשר לדיירי הבית להיפגש עם נציגי הציבור למפגש בגובה העיניים שבו יוכלו להעלות נושאים שמטרידים אותם ולקבל תשובות מהמועמדים לכנסת בבחירות הקרובות", אומרת טלי שקרצי, מנהלת התרבות באחוזה, "אנו כמובן, מברכים על שיתוף הפעולה עם המרכזים לצדק חברתי הפועלים עם הקהילה לאורך כל השנה".

במפגש האחרון שיתפה השרה כהן כי לאחרונה המשרד לשוויון חברתי גייס תקציב בסך מיליארד ו-200 אלף ש״ח עבור ניצולי שואה המיועד בעיקר לקשישים המצויים בקו העוני. חצי מהסכום ניתן מטעם המדינה וחצי נוסף מהסכום גויס דרך מדינות העולם. "מפגש מעניין, מעשיר ומכבד" סכמו הדיירים את השיחה עם השרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות