n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: שירה העליון ממשיכה באליצור לעונה השלישית במועדון

רמלה: שירה העליון ממשיכה באליצור לעונה השלישית במועדון

הוארך החוזה של המאמנת שירה העליון באליצור לאחר שהובילה את קבוצת הנשים לאליפות והיא ממשיכה לעונה השלישית במועדון

שירה העליון ממשיכה לעונה נוספת באליצור רמלה
צילום: באדיבות עיריית רמלה

בסוף שבוע שעבר בישר ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל כי סוכמה הארכת החוזה של המאמנת שהובילה את קבוצת הנשים אליצור רמלה לאליפות, שירה העליון לעונה שלישית במועדון.

ראש העיר, מיכאל וידל: "החתימה של שירה לעונה שלישית ברמלה מראה על המשכיות. אני מאחל לה ולקבוצה הרבה הצלחה. המטרה שלנו היא לזכות בדאבל וגם להתברג כמה שיותר גבוה במפעל האירופי".

שירה העליון אמרה לאחר החתימה: "שמחה להמשיך שנה שלישית בבית שלי, אליצור רמלה. החזרנו השנה את רמלה למקומה הטבעי כאלופת המדינה, אבל מבחינתי זה רק עוד שלב בדרך. עוד מטרות גדולות לפניי, לפנינו, לשנה הקרובה – להתקדם  בליגה האירופית ולזכות שוב בתארים".

המאמנת המשיכה: "מבחינתי הכול מתחיל בציביון וב"רוח הרמלאית", לכן אני שמחה שאליסה בארון החליטה גם היא להישאר ומקווה שעוד שחקניות שהיו חלק מההצלחה בעונה האחרונה ימשיכו גם הן, כשבמקביל אני שואפת לצרף שחקניות ישראליות צעירות שרמלה תהפוך גם לבית שלהן.  תודה לראש העיר מיכאל וידל,  לנשיא המועדון מוסא סאבא, למנהל המקצועי ניסים רון, לחבר הנהלה רמי חלפון ולחברי העמותה שעושים הכול כדי שיחד נעשה פה דברים יפים".

המנהל המקצועי ומנהל אגף ספורט ואירועים, ניסים רון:" למרות כל המשברים שפקדו את הקבוצה במהלך העונה שעברה, שירה הצליחה להוביל את רמלה לאליפות שזה הישג שמדבר בעד עצמו. שירה לטעמי מאמנת גדולה שמתאימה מאוד לאופי של רמלה. כבר לעונה הבאה הצבנו מטרות ברורות שזה לזכות בגביע וגם באליפות ,וכמו כן גם להגיע לשלבים הכי גבוהים שאפשר באירופה. בסך הכול אנחנו נותנים אמון בשירה ומאמינים ביכולותיה. אני גם מאמין שתהיה לנו עונה מדהימה ומאחל לה המון הצלחה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות