n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: סובלים מיתושים? אולי עכשיו תסבלו פחות

ראשון לציון: סובלים מיתושים? אולי עכשיו תסבלו פחות

עיריית ראשון לציון השליכה למי אגם הסופרלנד 1000 דגיגי גמבוזיה שתפקידם לאכול את ביצי היתושה ובכך למנוע עקיצות יתושים במקום ובמערב העיר

יתוש צילום PIXABAY
צילום PIXABAY

יולי אוגוסט הם החודשים הקשים ביותר לרגישים לעקיצות יתושים, בכל שנה עולים וחוזרים הפוסטים ברשתות החברתיות על עקיצות מרובות בשכונות העיר. עיריית ראשון לציון פועלת למניעה של התפרצות יתושים במרחבי העיר ובגני ילדים.

בשבוע שעבר כחלק מהטיפול של עיריית ראשון לציון ביתושים באזור הסופרלנד  אלי שוורצברג, מנהל חוף הים והאגמים עדכן כי בשבוע שעבר ביום רביעי הושלכו למי האגם (אגם היקינתון) דגיגים שאוכלים את הביצים של היתושה ובכך מונעים מהם באופן טבעי להתרבות.

"לפני ארבע שנים נערך פיילוט ראשון באגם" מסביר שוורצברג, "הפיילוט עבד טוב ודווחו על פחות יתושים באזור, אבל שנה לאחר מכן הגיע מגפת הקורונה ולא המשכנו בכך, השנה החלטנו להמשיך בכך בעקבות ריבוי פניות בנושא בעקיצות אבל להשליך הרבה יותר דגיגים שאוכלים את ביצי היתושה ובכך למנוע התרבות של יתושים וסבל לתושבים"

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. שלוה שקדי

    אני באופן אישי מאוד מעריכה את היוזמה ברוכה ומבורכת. עם זאת אני סבורה שצריך לחוקק חוק עזר עירוני לחייב ועדי בתים לרסס לבניינים לא רק נגד זוחלים אלא גם נגד מעופפים. כולם מרשתים בתים וחיים בחנק. חבל.

  2. רק שזה לא יתוש בתמונה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות