n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: תושבים מתלוננים על מכת יתושים. העירייה: "כל פנייה מטופלת"

ראשון לציון: תושבים מתלוננים על מכת יתושים. העירייה: "כל פנייה מטופלת"

"בתי בת החמש חזרה עם עקיצות קשות שהצריכו טיפול אנטיביוטי", "לא מדובר רק ביתושים אלא גם בחרקים אחרים", "המצב בלתי נסבל, אי אפשר לרדת לגינות". כך התלוננו תושבים ברשתות החברתיות. העירייה: "לא ניתן לבצע פעולת מניעה למזיקים אלא רק לאחר הופעתם"

עקיצה ילד צילום פרטי
צילום: פרטי

נושא השיחה המרכזי בימים האחרונים בפורומים השונים ברשתות החברתיות הוא מכת היתושים ומיני חרקים עוקצים שפוקדת את העיר. הורים לילדים מדווחים על כך שהם נעקצו באופן המצריך טיפול אנטיביוטי. העירייה מוסרת כי כל פנייה שמגיעה למוקד העירוני מטופלת.

"כל ירידה לגינה הציבורית מסתיימת בכך שבתי בת החמש חוזרת עם עקיצות קשות" מספרת עדי תושבת נווה ים ל'גל גפן ראשון לציון'. "תוך דקות האזורים מתנפחים ומזדהמים – דבר שמצריך טיפול באנטיביוטיקה".

תושבים נוספים התלוננו ברשתות החברתיות: "בשעות אחר הצהריים והערב הגינות במערב העיר, בנאות אשלים מפוצצות בילדים. אנחנו לא מגיעות לגינות בגלל העקיצות. לא מדובר רק ביתושים אלא גם בחרקים אחרים. זה פשוט בלתי נסבל", כתבה תושבת אחרת.

"בוקר טוב", כתבה בציניות תושבת נוספת. "כל הגינות בשכונת רמב"ם ככה!!! אי אפשר להוריד את הילדים לגינה. זה בלתי נסבל. הגענו למצב של אנטיביוטיקה מהעקיצות. אפילו הזבובים עוקצים. פשוט קשה להיות בגינות!!!".

ותושבת נוספת כתבה: "המצב בלתי נסבל. אי אפשר לשבת בחוץ. אתמול נעקצתי בצורה מזעזעת. בגלל זה אני לא יורדת לגינה עם בנותיי. אני מתנפחת ומצטלקת מהם".

עקיצה צילום פרטי

צילום: פרטי

מהעירייה נמסר בתגובה: "כל פנייה שמגיעה בנידון למוקד העירוני, מטופלת לאחר תשאול ראשוני בכדי להבין מה סוג המזיק. עם קבלת הפנייה מגיע מדביר עירוני למקום ומבצע סריקה נרחבת לטפל במפגע, שכן לא ניתן לבצע פעולת מניעה למזיקים אלא רק לאחר הופעתם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות