n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מעשים מגונים בקטינה בשרותים בקניון

ראשון לציון: מעשים מגונים בקטינה בשרותים בקניון

מזעזע: בת 13 עברה התעללות מינית בשרותים שבקניון אחוזת ראשונים. האם: "היא בוכה בלילות ומבקשת שבבית הספר יהיה לה ליווי לשירותים"

IMG-20230824-WA0054

מיקרה מזעזע של מעשים מגונים בשרותים שבקניון אחוזת ראשונים שבמערב העיר.

קטינה בת 13 שבילתה עם חברתה בשעות הערב נכנסה לשרותים שבקניון לאחר שחברתה נפרדה ממנה והלכה הביתה, כשרצתה לצאת מהשרותים פגשה בעובד ניקיון זר שביצעה בה מעשים מגונים.

י" אמא של הקטינה מספרת ל"גל גפן" ראשון לציון על רגעי האימה וההתמודדות מאז.

" הבת שלי רצתה לצאת מהשרותים, אבל עובד ניקיון בקניון שהיה בשרותים אמר לי שהיא לא יכולה לצאת כי הוא שוטף ומנקה וכשהיא שאלה מאיפה היא כן יכולה לצאת הוא סימן לה לצד השני, בתמימות של ילדה בת 13 היא הלכה לאן שהראה לה ואז הוא ביצע בה מעשים מגונים"

ביתה של י' החלה לבכות ולצעוק ובכך הצליחה להמלט, היא רצה כל הדרך עד הבית כשהיא מתקשרת לאחותה הגדולה ולאמה בבכי.

" היא היתה הסטרית כשהיא באה הביתה" מספרת י', הבת שלי הגדולה בת ה21 יחד עם הבן שלי בן ה17 יצאו לקניון אחוזת ראשונים לאתר את העובד, כשהם זיהו אותו הם צילמו ושלחו לבת שלי ושאלו אם זה הוא, בתגובה היא צרחה ובכתה ואמרה שהיא מפחדת, היא היתה ממש בהיסטריה".

לאחר שעובד הניקיון זוהה ע"י י' הקטינה התקשרו אחיה הגדולים למשטרה שהגיע ועצרה אותו.

איך הבת שלך מרגישה עכשיו?

היא בוכה הרבה, וביקשה ממני לדבר עם מחנכת הכיתה שלא תלך לבד לשרותים אלה בליווי, היא מסתגרת בבית ולא רוצה לצאת עם אף אחד רק להיות בבית, נכנס בה פחד.

אני רוצה לומר מכאן לכל האמהות שהבנות שלהם מבלות באזור לשאול האם עברו הטרדה מינית או מעשים מגונים ע"י אותו עובד ניקיון זר, שישאלו ויחקרו  והכי חשוב שיהיו עם היד על הדופק שמקרים כאלה לא יחזרו

 

  • מהמשטרה לא התקבלה תגובה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות