דף הבית / כללי / נלחמים על האליפות

נלחמים על האליפות

השבוע נערך בבית מכבי המשחק השלישי בין שתי הקבוצות במסגרת גמר הפלייאוף כשהתוצאה בסדרה של הטוב עד חמישה משחקים הייתה 1:1. אשדוד, מוכיחה שהיא לא סתם גימיק ושאין לה שום כוונות לוותר בקלות לפייבוריטית מעיר היין, על הצלחת הזהובה. אחרי שבמשחק הראשון ניצחה מכבי בשיניים 25:24, הצליחה אשדוד לאזן את התוצאה עם ניצחון ביתי משלה- 28:26 ובכך הבטיחה שהסדרה תימשך לפחות עד למשחק הרביעי. הסיבה העיקרית להפסד באשדוד הייתה העובדה שההגנה האדומה הצליחה לעצור את רסטקו סטויקוביץ על שער אחד בלבד. אשדוד פתחה מצוין ועלתה ל- 4:1 בדקות הראשונות. דן טפר, נתן הרבה שקט להגנה עם עצירות מצוינות שאיפשרו להתקפה של מכבי לחזור למשחק, לאזן ואף להפוך את התוצאה תוך מספר דקות. אשדוד המשיכה להילחם ועלתה ליתרון של שני שערים לפני שרם טורקניץ עם צמד משלו, איזן שוב. המשחק נשאר צמוד כשממש בשניות הסיום הצליחה ראשון לציון לבצע מהפך נוסף ולרדת להפסקה ביתרון 12:11.

אשדוד פתחה טוב גם את המחצית השנייה, הצליחה להפוך את התוצאה פעם נוספת ולברוח ליתרון של שלושה שערים. גם פסק זמן של פרנקל לא עצר את אשדוד שהמשיכה לשלוט ועלתה ליתרון 20:15 כשנותרו 20 דקות לשחק. ההתקפה של הצהובים התקשתה מאוד מול השוער המצוין של אשדוד שפשוט נעל את השער ולא איפשר למכבי לחזור ולהפוך את התוצאה פעם נוספת. שתי דקות לסיום הצליחו מאטיץ וגרא לצמצם לשני שערים, אבל השעון נגמר לפני שמכבי הצליחה לבצע מהפך נוסף ובסיום הפסד חוץ ושוויון בסדרה המצוינת. כבשו: מרקו מאטיץ' 6, רם טורקניץ 5, יואב נאמן 4, ירמי סידי, ולדי קופמן, עומר גרא ובר מסורי 2 כל אחד, איבן קראציץ', רסטקו סטויקוביץ' ועמית סטלמן 1 כל אחד. דן טפר סיפק משחק  מצוין עם עצירות ב-40 אחוזי הצלחה.

מאמן הקבוצה- סער פרנקל, אמר בסיום המשחק באשדוד: "סיימנו טוב את המחצית הראשונה, אבל לא נכנסנו טוב לתחילת המחצית השנייה. גם בהתקפה וגם בהגנה, והמשחק הלך לצד שלהם. החטאנו 9 פעמים מ-6 מטר, וגם פנדל – ובגלל זה נתקענו. לא היינו מספיק טוב, ולכן לא הגיע לנו. אנחנו צריכים לנצח את משחק הבית הבא. זו סדרה ואנחנו צריכים להיות חזקים בראש. אני רגיל למעמדים האלו, ולעליות ולירידות, ואנחנו לא נלחצים".

המשחק הרביעי בסדרה, יתקיים ביום שישי הקרוב באשדוד.

טורקניץ עולה גבוה מעל אשדוד- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
טורקניץ עולה גבוה מעל אשדוד- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
מלחמה על התואר- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
מלחמה על התואר- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות