n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: חברה קדישא קיבלו אות הצטיינות וגם בונוס

ראשון לציון: חברה קדישא קיבלו אות הצטיינות וגם בונוס

חסד של אמת מכל הלב: עובדי חברה קדישא ראשון לציון זכו באות הצטיינות בתחרות מטעם המשרד לשירותי דת

קדדישא
צילום: חברה קדישא

מהפכת השירות שעברה החברה קדישא ראשון לציון בשנים האחרונות זוכה כעת גם להכרה רשמית. בסוף השבוע האחרון העניק מנכ"ל המשרד לשירותי דת יהודה אבידן אותות הצטיינות לעובדי החברה קדישא בראשון לציון בגין "תרומתם הייחודית של העובדים בהענקת שירותים מצויינים לתושבים, מסירות לתפקיד ותחושת שליחות".

עובדי החברה קדישא ראשון לציון מעניקים שירות מעולה לתושבי העיר ועכשיו יש לכך גם חותמת רשמית. במעמד השר לשירותי דת ומנכ"ל משרד הדתות הוענקו בסוף השבוע האחרון אותות הצטיינות לעובדי החברה קדישא ראשון לציון, זאת בשל הצטיינותם המיוחדת בשירות למען נפטרי העיר ראשון לציון ובני משפחותיהם. האות הוענק לעובדים יעל ינקוביץ, רבקה אופיר ושמואל קוגל העוסקים בשגרה במלאכת טהרת הנפטרים בבית העלמין טרם הבאתם לקבורה ולאיציק אסרף, עובד החברה קדישא העוסק במלאכת הקבורה.

התחרות שנערכה בין כלל החברות קדישא ברחבי הארץ בחנה את עבודתם של עובדים מצטיינים במלאכתם ובשירות שהם מעניקים לתושבים. מנכ"ל המשרד לשירותי דת יהודה אבידן נימק בהחלטת הוועדה כי העובדים נבחרו כדי "לציין לשבח את תרומתם הייחודית בהענקת שירותים מצויינים לתושבים, מסירות לתפקיד, מסירות לארגון ותחושת שליחות אשר תורמים להעלאת קרנה של חברות הקדישא בישראל".

בטקס החגיגי התבשרו העובדים גם על בונוס מיוחד של 5,000 ₪ במשכורתם. מנכ"ל החברה קדישא ראשון לציון ניסים אלקסלסי מסר: "החברה קדישא ראשון לציון תמשיך במתן שירות מסור לטובת כלל תושבי העיר ראשון לציון מתוך מסירות ומחויבות לעמוד לימינם של בני משפחות הנפטרים ברגעים המורכבים והרגישים ביותר. אני מברך את העובדים הזוכים ומודה להם ולכל צוות העובדים על עבודת הקודש שנעשית על ידם לאורך כל השנה במחויבות ובמסירות".

קגדישא
צילום: חברה קדישא

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות