n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: בן 12 הותקף בלב העיר, צעק הצילו ואף אחד לא עזר

ראשון לציון: בן 12 הותקף בלב העיר, צעק הצילו ואף אחד לא עזר

בנה של שבע סבג, עצר כדי לקנות סופגניות בלב העיר לאור יום והותקף ע"י אדם שניסה לגנוב את כספו. למרות שצעק "הצילו" אף אחד לא בא לעזרתו. האם: חובה עלינו להיום ערנים מה קורה בסביבה שלנו"

ילד מבוהל
צילום: Pixabay

בתחילת השבוע, נר ראשון של חנוכה, שלחה שבע סבג את בנה בן ה-12 לרכוש סופגניות ממאפיה שבלב רחוב רוטשילד, השעה היתה ארבע ורבע אחר הצהרים, עוד אור יום בחוץ, לב העיר, היא לא חשבה לרגע שאדם זר יתקיף אותו בלב העיר, שבנה יצעק לעזרה ושאף אדם לא יעצור לרגע ויסיע לו.

אנחנו גרים לא רחוק מרוטשילד" מספרת סבג לגל גפן ראשון לציון "הגיע אדם משום מקום האדם, ראה את בני וניסה לחטוף ממנו שטר של כסף שהבאנו לו לקנות סופגניות. הבן שלי התנגד ודחף את האיש. האיש החל לרדוף אחריו בזמן שבני צעק "הצילו הצילו". אף אדם ברחוב לא הגיב לצעקות הילד. רק כשהילד עמד בין אנשים באזור עמוס האיש עזב אותו והלך"

מקרה זה מצטרף לסיפור נוסף בו אנשים לא הבחינו מה קורה במרחב הציבורי כפי שפורסם בגל גפן לפני כשבועיים בו ילד בן 12 הותקף בקניון הזהב ע"י קבוצת נערים ואף אדם לא סייע לו https://bit.ly/3HPK0gv.

"מקרה זה מזכיר לי את חברתי, גם היא מראשון לציון" מספרת סבג. " ביתה עברה הטרדה באוטובוס שבוע שעבר. ואף אחד לא הסתכל ולא שם לב. זה קרה שלוש פעמים. יום אחר יום. כשהילדה עזרה אומץ ופנתה לנהג הוא אמר לה "אני לא יכול לעזור לך." לא יודעת מה זו האמירה המזעזעת והדוחה הזו. אבל אנחנו כאנשי ראשון לציון עיר שמלאה בחסד ונתינה, עלינו להיות ערניים. לשים לב. ולא לתת לכאלה דברים לקרות, אני פונה מכאן לכל מי שקורה את הכתבה, תהיו ערים לסביבה שלכם, ילד מבקש עזרה, שצועק "הצילו" סייעו לו.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. זה אנשים רעים צריכים עונש מוות. ככה לעשות לילדים. רק עונש מוות ימח שמם

  2. בעיר גם היה לפני שבוע
    שגבר גנב לאישה את הפלאפון באמצע היום ליד תחתנה מרכזית הישנה …
    ובקשה לרדוף אחריו !
    מזעזע ! כנראה זה אותו הגבר !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מקסים בביצקי

סגן ראש העיר בראשון לציון מקסים בביצקי הורשע בבית המשפט

תפריט נגישות