n
דף הבית / כללי / בהלה: אלמונים נצפו מצלמים בניינים ובתים פרטים בראשון לציון

בהלה: אלמונים נצפו מצלמים בניינים ובתים פרטים בראשון לציון

לאחר שתושבי פתח תקווה וחולון הוכו בבהלה על אלמונים שמצלמים כניסות לבתים, הגיע הפאניקה גם לראשון לציון, עם תושבים שטענו שפנו למוקד ודיווחו. המשטרה: יודגש כי בכלל האירועים שנבדקו על ידי השוטרים לא עלה חשד לפח"ע.

תמונה

בהלה בראשון לציון לאחר שנצפו אלמונים מצלמים בניינים ובתים פרטים ברחבי העיר, זאת לאחר שבערים נוספות מרכזיות בארץ כמו רמת גן, פתח תקווה, גבעתיים הרצליה ועוד דיווחו דיירים על אלמונים פלסטינים אשר לטענתם, תועדו כשהם מצלמים בניינים רבים ברחבי העיר. "אנחנו דורשות שיעצרו אותם ויתחילו להציב שיטור וביטחון בכל שכונה לאורך כל היום!", דרשו תושבות העיר בפתח תקווהנ,  אתמול (רביעי) החשודים תועדו בערי המרכז, והפאניקה הגיעה במהרה לתושבים.

בעירנו השכנה חלון ברחוב אברהם זאבי נצפה אדם עם זהות ערבית שצילם את כל הכניסות לבתים. בתוך כך, במשטרה הבהירו כי "בכלל האירועים שנבדקו לא עלה חשד לפח"ע". במקביל, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ביקש מהמשטרה לבחון את הנושא.

העיתונאי ואיש התקשורת אברי גלעד העלה היום פוסט ברשתות החברתיות תוך התייחסות לנושא וכתב:

לא בא לי להוסיף על המדורה, אבל בימים האחרונים משוטטים ערבים בשכונה שלי בצפון ת"א ומצלמים בתים. היום נעצרו שלושה, אתמול שניים. שוחררו לדרכם כמובן, אזרחי ישראל, מה הבעיה עם לצלם בתים. יש דיווחים כאלה ממקומות רבים בגוש דן.

יש עדויות מאד מטרידות שמשהו מתבשל. יש לי תחושה שאנחנו כה המומים ועדיין תמימים. לא מבינים שאולי זה לא נגמר, אולי זה רק מתחיל. אולי דפוס הפעולה בעוטף ישוחזר ע"י צבא הפשע החמוש שקם בחברה הערבית. יעברו בית בית. בשביל מה הם מצלמים בתים? לאלבום ערי ישראל?

אנחנו לא מתכוננים. לא ברמת העיר, לא השכונה, לא הבית. יש לנו עשר קופסאות תירס בממ"ד. זהו בערך. יש להתארגן היום להגנה על הרחובות והבתים. לפקוד את כל אוחזי הנשק. לנסות להשיג נשק בכל מחיר. אם אפשר, להציב מחסומים בכניסה לשכונות, עם שומרים חמושים. להתאמן יחד עם השכנים. להכיר אותם קודם.

יכול להיות שלא יקרה כלום. עדיף להיות מוכנים מאד. מיעוט בציבור הערבי בעל תודעת דאעש וכלי נשק של ברית נאטו, יכול להתהפך עלינו מחר בבוקר. הם מתאמנים ברצינות כבר זמן ארוך. יש ללמוד מניסיון התצפיתניות- כשהם מתאמנים זה לא בשביל למצוא תעסוקה לשעות הפנאי. אלה הכנות מעשיות.

מהמשטרה נמסר בתגובה: בשעות האחרונות מפורסמים במרשתת מספר אירועים בהם נראים חשודים בסמוך למבני מגורים כאשר אלו נראים מצלמים את המתחם.
יודגש כי בכלל האירועים שנבדקו על ידי השוטרים לא עלה חשד לפח"ע.
ככלל ובטח בימים אלו כל דיווח מסוג זה מטופל במהירות וביסודיות ע"י אלפי השוטרים והלוחמים הנמצאים בכלל הערים בכוחות מתוגברים ומוכנים לכל תרחיש.
משטרת ישראל שבה וקוראת לאזרחים להמשיך ולגלות עירנות ולהתקשר בזמן אמת למוקד 100 בכל אירוע חריג.
על מנת שלא לייצר תבהלה , הציבור מתבקש שלא לשרשר הודעות אלו ברשת ולהעבירם לטיפול משטרתי ללא דיחוי.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3

בהלה בקניון ראשונים: צעירה צעקה שהיא דעא"ש

תפריט נגישות