n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: אולי מגיע לכם החזר כספי בארנונה?!

ראשון לציון: אולי מגיע לכם החזר כספי בארנונה?!

יתרת ארנונה היא מצב בו שולם חשבון הארנונה במלואו לשנה מראש ועקב מספר גורמים לא שהיתם בדירה עד לסוף התקופה, עיריית ראשון לציון מציע לכם לבדוק באזור האישי האם מגיע לכם כסף חזרה.

עיריית ראשון לציון
עיריית ראשון לציון

אולי לא ידעתם, אך ייתכן ומגיעה לכם יתרת ארנונה בה העירייה צריכה להחזיר לכם כסף.

מתי זה קורה?
יתרת ארנונה היא מצב שנוצר במידה ושילמתם את הארנונה שלכם לשנה מראש ואז עזבתם את הדירה באמצע השנה, או עזבתם את העיר, מצב נוסף יכול לקרות הוא אם חלילה דייר נפטר ואתם רוצים לדרוש את היתרה ששילם. במצב כזה, ייתכן ומגיע לכם כסף בחזרה.

לאחרונה, ביצעה "התנועה לחופש המידע" בקשה מרוכזת לערים הגדולות באשר ליתרת הארנונה הכוללת שיש בעיר. בראשון לציון ישנם כ-16 מיליון ש״ח ביתרות ארנונה והיא נמצאה בין הערים בהן יתרת הארנונה היא הנמוכה ביותר. בהשוואה לדוגמא לת״א שם יתרת הארנונה עומדת על 130 מיליון ש״ח או חיפה שם יתרת הארנונה עומדת על כ-80 מיליון ש״ח.

עוד נמצא כי עיריית ראשון לציון דווקא בולטת לחיוב בהתנהלות שלה באשר ליתרת הארנונה, בעוד בעיריות אחרות לא יספרו לכם על כך כלל.

WhatsApp Image 2022-08-14 at 16.39.18 (1)
צילום: פרטי

אז איך אתם יכולים לדעת אם מגיעה לכם יתרה?

באתר של עיריית ראשון לציון ניתן למצוא בדף תשלום הארנונה, הסבר על מהי יתרת הארנונה וכיצד מגישים אותה וכן טופס מיוחד להגשה.
קישור לדף הארנונה:

https://www.rishonlezion.muni.il/Residents/arnona/pages/propertytaxpayment.aspx

 

בנוסף, אם מגיעה לכם יתרת ארנונה, ניתן לראות זאת באזור האישי בתיק התושב שלכם.

בחודשיים האחרונים נוסף תקן יעודי בעיריית ראשון לציון לתפקיד באגף הארנונה שמטרתו הודעה לתושבים שיש ברשותם יתרת ארנונה ויידועם, אז אם תקבלו שיחת טלפון מאגף הארנונהשל עיריית ראשל"צ זאת לא תהיה אריאלה ממפעל הפיס אבל עדין שווה לכם לצחוק, כי מדובר ביתרה לחשבונכם שתעשיר אותי בכמה שקלים ואולי אף מאות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות